Gå til innhold

TES: eg har tenk og kjøpe morrowind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må jo ikke kjøpe den billigste da! Jeg skal kjøpe en boks jeg så på spiderman butikken på moa i ålesund med både bloodmoon og tribunal neste gang jeg er der og har råd! Jeg bruker å sikle over den (håper ingen andre vil ha den når jeg gjør der) :whistle:

Skrevet

Jeg kjøpte nylig Morrowind GotY (Game of the Year Edition) billig på Spaceworld. Den inneholder begge ekspansjonene.

Koster 129,- (evt. 3 spill for 300,-). Det bør nevnes at dette er en billig-utgave (Ubisoft Exclusive), så du får ikke med trykt manual, og coveret er jo ikke like fancy. Synes likevel ikke det var mye å lure på til den prisen.

Skrevet

Jeg har en grunn til ikke å kjøpe det:

Du mister _mye_ tid. Sånn sett er advarselen så absolutt fornuftig.

Men Morowind er vel det spillet som akkurat nå (og siden det kom ut, forsåvidt, men enda mer nå) gir mest moro for pengene. Moro både i kvantitet (tid) og kvalitet, forsåvidt. Så har du tid... ignorer Rofle.

Skrevet
kommer dei i ein og samme cd eller må eg innstalere di pakkene (sånn som patcher)?

Du må installere de slik som med en patch ja, det er 2 cder. 1 for hver exp :)

Skrevet

Vil anbefale at du spiller deg opp et par levels i Morrowind før du installerer exp. pakkene. Litt kjipt å ha The Dark Brotherhood etter seg når man er level 1 :p. (du finner ut hvem de er i Tribunal. Nok om det, vil ikke spoile noe her ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...