Kurt P Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Heisann. Nå er det ikke lenge til Empire Earth 2 kommer ut. Jeg må innrømme at jeg såvidt har vært borti 1'ern. Har aldri spilt det egentlig. Men jeg viste hva konseptet gikk ut på, og når jeg prøvde demo'en av 2ern, ble jeg virkelig imponert. Dette var gøy ! Flere som har tenkt til å skaffe seg dette spillet? Hva mener dere om dette?
Nessi Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Har Empire Earth 2 jeg, hatt de i noen dager, ganske fett spill, jeg var gal nårr Ee1 kåmm ut. EE2 skuffer ikke, men har hatt lite tid for å teste det ut desverre... Men skal teste det! Gled dere!
Skateee Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 hehe det har ikke kommet ut på lovligt vis enda... men har det snart.
misterpogo Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 korleis i all verden en går til neste alder?
Dupper Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Empire earth 1 er ikke ås verst, lurer på hvordan 2ere blir men det var liksom inen nasjoner du kunne vlege mellom i 1neren, dårlig syntes jeg
Kurt P Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Empire earth 1 er ikke ås verst, lurer på hvordan 2ere blir men det var liksom inen nasjoner du kunne vlege mellom i 1neren, dårlig syntes jeg Det er nærmere 10 stk i 2ern ihvertfall.. Prøv demoen først dere.
eranro Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg har følelsen av at EE er ganske likt Rise of Nations på mange måter. Jeg digga RoN, men da jeg prøvde EE, ble jeg svært skuffet... Prøvde EE2-demoen her om dagen også, og er fortsatt ikke overbevist over kvaliteten i dette spillet. Når jeg hører hva spillet går ut på, blir jeg kjempeinteressert, men synes gjennomførelsen er så... tja... Kjedelig.
Supposedly Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 korleis i all verden en går til neste alder? Etter å ha forsket på et visst antall teknologiske forbedringer, kan du gå til neste alder (forutsatt at scenariet lar deg gjøre det) ved å trykke på en firkantet knapp med romertall på midten av øverste menylinje. Synes ellers at spillet er greit nok, men ble litt for likt Rise of Nations (som jeg synes er fantastisk morsomt). Angrer likevel ikke på kjøpet; f.eks. er idéen med å ha "kroner" en viss tid når man har gjort seg fortjent til det gjennom forskning og dermed å få et par fortrinn overfor fienden, ganske interessant og gjør at spillet blir forskjellig nok fra andre liknende spill til at jeg fortsetter å spille det. Litt kronglete kontroller, noen ganger. Skulle f.eks. hatt pauseknappen litt lettere tilgjengelig.
Kurt P Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Er litt overasket over at dette ikke ble en populær thread.. Trudde at Empire Earth 2 virkelig var noe å se fram til. Men men, folket er kanskje ikke så begeistra for slike spill ? dere liker å holde dere i en tidsepoke. Sjøl så må jeg innrømme at jeg er litt skeptisk når vi når nåtidens og fremtidens epoker i spillet.. vi får sjå
Elendil Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hvor kan jeg laste ned demoen? Prøv www.gamershell.com, fileplanet, fileshack ...
Kurt P Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Har fått tak i spillet nå, må bare si at det er utrolig morsomt ! Har spilt det i strekk lenge nå. Det kan kanskje virke litt forvirrende i starten, men det er tutorials og manualer i spillet som kan hjelpe deg til å forstå det som trengs og forstå.
Aggex Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Har ikkje brydd meg med å skaffe dette spillet, pga av det's høye maskinkrav. Elsket 1'ern, min vil ikkje investere i ny data bare pga. 1 spill. Spesielt ikkje siden WoW funker på laptopen
Kurt P Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Har ikkje brydd meg med å skaffe dette spillet, pga av det's høye maskinkrav. Elsket 1'ern, min vil ikkje investere i ny data bare pga. 1 spill. Spesielt ikkje siden WoW funker på laptopen jeg spiller det flytende jeg på 1024 * 768 med alt fra medium til extra på innstillingene.
RoyalRobin Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Digga empire earth så jævelig. Men 2ern likte jeg ikke.. =(
Kurt P Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Digga empire earth så jævelig. Men 2ern likte jeg ikke.. =( why not?
defzx Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Ahh, ja, tror de som digga empire earth 1 blir skuffa. Det er liksom ikke empire earth lenger Men altså jeg tror det er et jevla bra spill, men liksom liker ikke måten mann bygger på å sånn.. Vansklig å forklare, men men. Sikkert noen som kommer til å elske dette spillet, men jeg ser heller frem til Aoe3
Cell_v14 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Empire Earth var det tøffeste strategispillet når det kom ut, å fy svarten det rula, meg å noen kompiser satt jo 8 timer å spilte over lan..helt vilt. musikken er jo skikkeli tøff også, så får bare håpe 2'a er brukbar
~Alex~ Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Ble desverre litt skuffet over Empire Earth 2, men så likte jeg bare en'ern over LAN. Poster når jeg har fått spilt litt mer.
Supposedly Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Empire Earth var det tøffeste strategispillet når det kom ut, å fy svarten det rula, meg å noen kompiser satt jo 8 timer å spilte over lan..helt vilt. musikken er jo skikkeli tøff også, så får bare håpe 2'a er brukbar Musikken irriterte meg voldsomt under en av kampanjene (den koreanske, som også er den eneste jeg har spilt) og ble fort slått av. Veldig plagsomt med dundrende trommer når man har subwoofer, gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå