carl-kr. Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 litt forskjell på 8 timer og "ca 9 timer" som du skrev i det første svaret ditt medium vanskelighetsgrad er for spedbarn og bestemors tante.. kan jo løpe gjennom motstanden da.. har da tross alt betalt for spillet, så jeg kaster ikke bort pengene på å spille igjennom uten motstand.. kan like gjerne sette oppdrag nemo i dvd spilleren åååå så tøff vi er idag!! hahahahahahahahahahaha
Jaffe Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 litt forskjell på 8 timer og "ca 9 timer" som du skrev i det første svaret ditt medium vanskelighetsgrad er for spedbarn og bestemors tante.. kan jo løpe gjennom motstanden da.. har da tross alt betalt for spillet, så jeg kaster ikke bort pengene på å spille igjennom uten motstand.. kan like gjerne sette oppdrag nemo i dvd spilleren åååå så tøff vi er idag!! hahahahahahahahahahaha Og du er flink å skrive
Tobe__ Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 litt forskjell på 8 timer og "ca 9 timer" som du skrev i det første svaret ditt medium vanskelighetsgrad er for spedbarn og bestemors tante.. kan jo løpe gjennom motstanden da.. har da tross alt betalt for spillet, så jeg kaster ikke bort pengene på å spille igjennom uten motstand.. kan like gjerne sette oppdrag nemo i dvd spilleren men nå har jeg kommet til vulcano base.. og der står jeg bom fast.. har ikke mulighet å klare meg forbi der.. blir like forbanna hver gang jeg prøver.. urettferdige odds.. noen tips? vasnkelighetsgrad et par hakk over medium selvfølgelig For å komme inn på topic igjen: Hvor er det du står fast? Hvis det er i det store rommet hvor det kommer en 5 - 6 "rakett monstre" pluss de 3 plagsome litt mindre folka me maskingevær, så gjorde jeg dette: Jeg stod i den store døra å ventet på at de kom helt opp til meg, så brukte jeg OICW'en å skjøt de ned etterhvert som de dukket opp. Du kan også gå utenfor døren, få litt avstand, å så bruke granatkasteren på OICW'en. Problemet jeg fikk da, var at de små jævlene skjøt meg i siden mens jeg konsentrerte meg om de store folka. Du kan alternativt memorere hvor de står, for så å være lynkjapp å bruke snipern på de før de store monstrene rekker å komme opp til deg. Ikke bruk rocketlaunchern, den er alt for treig og skader ikke så mye som den burde gjort heller. Å ikke prøv å løp rett forbi alt, det funker meget dårlig Håper dette hjalp deg litt ihvertfall
ChainDoG Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 For å komme inn på topic igjen: Hvor er det du står fast? Hvis det er i det store rommet hvor det kommer en 5 - 6 "rakett monstre" pluss de 3 plagsome litt mindre folka me maskingevær, så gjorde jeg dette: Jeg stod i den store døra å ventet på at de kom helt opp til meg, så brukte jeg OICW'en å skjøt de ned etterhvert som de dukket opp. Du kan også gå utenfor døren, få litt avstand, å så bruke granatkasteren på OICW'en. Problemet jeg fikk da, var at de små jævlene skjøt meg i siden mens jeg konsentrerte meg om de store folka. Du kan alternativt memorere hvor de står, for så å være lynkjapp å bruke snipern på de før de store monstrene rekker å komme opp til deg. Ikke bruk rocketlaunchern, den er alt for treig og skader ikke så mye som den burde gjort heller. Å ikke prøv å løp rett forbi alt, det funker meget dårlig Håper dette hjalp deg litt ihvertfall nei, har akkurat kommet inn på vulcano base.. første rommet, inn til venstre er det rom med ammo (men ingen granater.. selvfølgelig ) og rett frem er det en større dør.. det som skjer når jeg går inn rett frem, så låser døra seg, og det er en lang gang, med stolper på begge sider (som i matrix, hehe) og der hopper det frem div soldater.. klarer jeg første pulje, så kommer disse plagsomme typene med skjold, og da har jeg vanligvis veeeeldig lite health igjen prøver å peppre med granater fra granatkasteren på maskingeværet (hmm, var det assault rifle tro..) men det virker som det har mye mindre effekt enn man skulle tro.. tror det skjedde noe med effekten på disse etter patch 1.2 eller 1.3.. syns å huske å ha fyrt av 2-3 raketter mot 2 av disse små monstrene, uten at det tok livet av dem.. mener at det var nok med en rakett for å sprenge dem i lufta i utgangspunktet. uff, dette er flaut.. når folk som har runda 50 år har spilt gjennom (på medium.. hehe) og ikke jeg..
Tobe__ Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 For å komme inn på topic igjen: Hvor er det du står fast? Hvis det er i det store rommet hvor det kommer en 5 - 6 "rakett monstre" pluss de 3 plagsome litt mindre folka me maskingevær, så gjorde jeg dette: Jeg stod i den store døra å ventet på at de kom helt opp til meg, så brukte jeg OICW'en å skjøt de ned etterhvert som de dukket opp. Du kan også gå utenfor døren, få litt avstand, å så bruke granatkasteren på OICW'en. Problemet jeg fikk da, var at de små jævlene skjøt meg i siden mens jeg konsentrerte meg om de store folka. Du kan alternativt memorere hvor de står, for så å være lynkjapp å bruke snipern på de før de store monstrene rekker å komme opp til deg. Ikke bruk rocketlaunchern, den er alt for treig og skader ikke så mye som den burde gjort heller. Å ikke prøv å løp rett forbi alt, det funker meget dårlig Håper dette hjalp deg litt ihvertfall nei, har akkurat kommet inn på vulcano base.. første rommet, inn til venstre er det rom med ammo (men ingen granater.. selvfølgelig ) og rett frem er det en større dør.. det som skjer når jeg går inn rett frem, så låser døra seg, og det er en lang gang, med stolper på begge sider (som i matrix, hehe) og der hopper det frem div soldater.. klarer jeg første pulje, så kommer disse plagsomme typene med skjold, og da har jeg vanligvis veeeeldig lite health igjen prøver å peppre med granater fra granatkasteren på maskingeværet (hmm, var det assault rifle tro..) men det virker som det har mye mindre effekt enn man skulle tro.. tror det skjedde noe med effekten på disse etter patch 1.2 eller 1.3.. syns å huske å ha fyrt av 2-3 raketter mot 2 av disse små monstrene, uten at det tok livet av dem.. mener at det var nok med en rakett for å sprenge dem i lufta i utgangspunktet. uff, dette er flaut.. når folk som har runda 50 år har spilt gjennom (på medium.. hehe) og ikke jeg.. Ah, jeg skjønner hvor du er. Jeg brukte granatkasteren på OICW'en på denne delen, det gikk veldig bra. Hadde ikke problemer med å ta de i hele tatt.. Prøv å ikke skyt granatene direkte på de, men på sidene av dem eller foran føttene deres. Funker ikke dette, så er vel siste utvei å prøve å ta alle med headshot Du kan prøve å bruke flash-granater hvis du har igjen noen, å storme dem å plaffe løs. Kanskje en nødløsning, men er du heldig så kan det hende at det virker
Kanetheheatsink Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 hvis du har spilt far cry kommer du til å få nedtur på mange måter når du begynner på swat4.... far cry er spill over alle spill gleder meg som en unge til tillegspakken kommer i august! hehe bare om man ser bort ifra Final Fantasy VII
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå