Gå til innhold

TES: Når får jeg hus?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fire muligheter

 

1. Bli medlem i et av de store husene, stig i gradene og etter lang tid vil du få hus.(dette har jeg ikke gjort, tar for lang tid for meg)

 

2. Last ned hus mod. (eier et fint slott takket være en bra mod)

 

3. Bygg hus i consruction (antagelig skriveleif) settet. Jeg takler ikke å bruke det så dette har jeg ikke prøvd.

 

4. Gå inn i et hus, drep eieren og huset er ditt. (dette har jeg gjort mange ganger)

 

4'ern er raskest og mest effektiv, plus at interiør følger med :p

1'ern er den "lovlige" og "anti-cheater" måten. Men tar i gjengjeld lang tid.

2'ern gir deg stort utvalg. Men ikke alle funker og de fleste fucker opp spillet.

3'ern gir deg muligheten til å være kreativ, men er sikkert ganske vanskelig og tar tid. Jeg har kanskje feil ettersom jeg ikke har prøvd det selv.

 

Jeg anbefaler 2'ern mest ;)

Lenke til kommentar
2'ern gir deg stort utvalg. Men ikke alle funker og de fleste fucker opp spillet.

Javel? Jeg ville sagt at de fleste virker, men noen (få) fucker opp spillet... Det kommer helt an på hvilke andre/hvor mange mods du har installert. Jeg kjører over 80 mods, fungerer helt fint, bortsett fra at ting går litt mer hakkete. Men spillet klikker ikke så mye, jeg har vært forsiktig med hvilke jeg har installert...

Lenke til kommentar
2'ern gir deg stort utvalg. Men ikke alle funker og de fleste fucker opp spillet.

Javel? Jeg ville sagt at de fleste virker, men noen (få) fucker opp spillet... Det kommer helt an på hvilke andre/hvor mange mods du har installert. Jeg kjører over 80 mods, fungerer helt fint, bortsett fra at ting går litt mer hakkete. Men spillet klikker ikke så mye, jeg har vært forsiktig med hvilke jeg har installert...

Det er ytterst få mod's som fukcer opp spillet ja. Jeg har 1 mod som ikke fungerer da, alt som feiler er at jeg ikke kan gå bort til en båt.. :p

Lenke til kommentar

vel...kanskje jeg har hatt uflaks da...

Hadde ca 12 mods når jeg spilte før, spillet fikk svart skjerm, det lagga og masse ting som ikke funka...

 

Ikke veit jeg om det var en mod sin feil eller ikke...menmen...

 

Bare vær forsiktig og pass på hvem du laster ned...

 

Men hvordan kan man vite at en mod ikke funker FØR du har prøvd den i spillet?

da er det jo ofte for sent...

Lenke til kommentar
Men hvordan kan man vite at en mod ikke funker FØR du har prøvd den i spillet?

da er det jo ofte for sent...

For sent? Nei... Åssen det? Du spiller et par timer med den, og hvis den da fungerer, så burde den fortsette å gjøre det! Men det kan hende at du har lastet ned noen mods er inkompatible hverandre! Finnes nok av dem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...