Dondrio Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Har hørt rykter om at det skal kunne gå an og flytte en character fra en server til en annen! Noen som kan bekrefte at disse ryktene er sanne, eller er det bare ren opspinn?
tigergutten Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Stemmer, men du kan ikke: -velge server -flytte fra en til en high pop. server (slik jeg har forstått det)
Amon Amarth Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 aner ikke... hvorfor skulle ikke det gå? så lenge den har low pop.
neb Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 såvidt jeg har lest kan du ikke flytte char'en din fra PVE til PVP. Syns det er gankse surt!
BeeKay Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 såvidt jeg har lest kan du ikke flytte char'en din fra PVE til PVP. Syns det er gankse surt! Blir jo litt feigt det da..levle opp uten noen bekymringer på pve, og deretter flytte den til pvp og herje løst ..
haarod Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Ja, PvE -> PvP blir bare feigt for de som har sliti seg igjennom med ganking osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå