Gå til innhold

Your map differs from server


Anbefalte innlegg

feilmelsing i CS:Source

 

sliter med denne feilmeldingene på mange av brettene.. det hele startet med at dette kun skjedde på ett brett en gang i mellom.. Nå skjer det nesten på alle bretta

 

Så det rare er at noen ganger fungerer dette som det skal og andre ganger på samme serveren på samme mappet kommer jeg inn..

 

Hva kan jeg gjøre.. HJELP!!!!!

 

Hørte man kunne slette .bsp filen til mappet slik at spillet automatisk lagrer serverens map.. men hvor finner jeg disse .bsp filene.. har bruk søkerfunksjonen i Windows.. men finner ingen filer!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar

 

Det ligger ikke ett eneste map (.bsp fil) under denne mappen.. eller på hele c: for den sak skyld.. søkte også med skjulte filer..

 

Eneste man finner er følgende for alle mappene:

 

cs_havana.cache

cs_havana.manifest

 

men det står jo at map xxxxxxx.bsp differs from server..

 

I går kom jeg nesten ikke inn på noen map.. I dag derimot kom jeg inn på de samme mappene som ble nektet i går!! og det på samme serveren..

 

Nei dette er en kjempenøtt!!

 

PLEASE HJELP!!!!

Lenke til kommentar

kan jo fort laste ned en gig.. skal ikke stå på det ;-)

 

men.. vil jo helst unngå dette.. men hvor ligger .bsp filene som feilmelfdingen viser til?

 

Og hvorfor skjer dette kun enkelte ganger?

 

HVa er galt?

 

Nettopp reinstallert Windows og derfor også reinstallert hele hl2 inkl. cs:source.. måtte da laste opp hele updatefilen fra steam...

 

Har hatt det samme problemet både før og etter reinstalleringen!.. Ingen andre dette haar skjedd med?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er ganske mange maps.. dust, chatau, piranesi, prodigy, train mf..

 

Så hva gjør jeg da hvis jeg ikke kan slette mapsa?

 

Må jeg jeg trø i graset å prøve å installere hele driten på nytt?? Har allerede gjort dette en gang uten noe forbedringer!! hmm..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...