Gå til innhold

Idol 2005 - Les første post


Anbefalte innlegg

Ja da starter jeg en idol tråd etter at jeg har sett det har vært en veldig interesse fra andre brukere.

 

Følg retningslinjene, nettiketten etc. og ikke kom med irrelevant informasjon, gå offtopic eller "be a badass" Det resulterer bare i at tråden blir stengt og du får en advarsel!

Endret av 13Marius37
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske greit dette ja, men:

 

Tre-ords-regelen

 

Tre-ords-regelen er en sperre på forumet som hindrer tråder å bli opprettet dersom emnefeltet inneholder mindre enn tre ord. Dette ble gjort fordi mengden dårlige emner som ble opprettet hver dag på forumet var enormt stor, og størsteparten av de var gjerne bare ett enkelt ord. Som du kanskje har skjønt av eksemplene ovenfor var dette noe vi ikke var særlig glad over. Vi kan nå heldigvis si at denne tre-ords-regelen har ført til et langt mer lesbart forum og en bedre opplevelse for alle brukerene. Kort sagt teller tre-ords-regelen opp antall mellomrom i emnet, og den er også derfor mulig å unngå ved å lage et emne som ser f. eks slik ut: "Hjelp ! !". Vi vil bare minne på at dette, samt alle andre forsøk på å omgå denne tre-ords-regelen er ikke tillatt og vil bli slått hardt ned på. Regelen finnes her av en grunn og emnet ditt er ikke beskrivende nok overfor innholdet hvis den kun inneholder ett skikkelig ord.

Lenke til kommentar
Han må da få lov til å spørre om det. Du er den som kom med spamminga her.

Var ikke den ene posten jeg mente, men alle postene nedover med korte useriøse inlegg uten begrunnelse og mening. Å poste er en ting, men å få opp postcounten er en annen ting.

 

On-Topic: Jeg tror Ali ryker ut i morra, mot min vilje!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...