Gå til innhold

Vibrator i øretelefoner...


krizkriz

Anbefalte innlegg

Headsettet mitt har også vibrator, men denne dekoderen (eller hva det kalles) får ikke nok strøm til å drive headsettet (USB2). Denne dekoder-boksen har et lite blått lys, og når jeg kobler den inn i USB2 porten, skal den lyse som faen, men den gir bare et svakt lys. Jeg har Sharkoon Dynamic 5.1 headsett, så om noen har hatt samme problem og har fiksa det, så kan legge in et svar. Husk å post på en annen topic da. :)

 

Så over til humoren:

Ja, headsettet mitt har også vibrator. Det skal være subwhooferen. Det er ikke akkurat så lett å sette sånne svære elementer inn i et lite headset, så da er det vibrator istedet. Jeg tok å viste det headsettet til moen min. "Vibrator, hva skal man med det..." Hun skjønte nok ikke at det skulle være subwhoofer. :) Jeg testa det headsettet nede på PCstyling, og det vibrerte som faen (med "Drekka med" av "Dragostea Dritt Lei"). Headset med vibrator er faktisk ganske logisk, selv om noen ikke skjønner hva man skal med det.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hodetelefoner me vibrator er det et ellr annt lame forsøk på å pirre spesielt intrs ellr ? :p

 

når du kjøper deg et headsett me innebygd vibrator har du enten et ellr ant seriøst problem opp i det store intet ellr bare litt for mye penger :tease:

 

men kan jo bli en ny farsått :p orgasme gjennom øran :thumbup:

Lenke til kommentar
Hodetelefoner me vibrator er det et ellr annt lame forsøk på å pirre spesielt intrs ellr ? :p

 

når du kjøper deg et headsett me innebygd vibrator har du enten et ellr ant seriøst problem opp i det store intet ellr bare litt for mye penger :tease:

 

men kan jo bli en ny farsått :p orgasme gjennom øran :thumbup:

Les signaturen min :realmad:

 

Hvor lenge skal dette være morsom? Hodetelefoner med vibrasjon finnes, så jeg forstår ikke hva som er så morsomt :roll:

Lenke til kommentar

Siden vi er inne på vibratorer,her er det en fyr(alias Hank) :mrgreen: ,som er ute etter nye "høyttalere".

OBS!LINKEN TIL "HANK" MÅ SEES!

Hank

Så også på en helt ekstremt billig sak her: http://www.gibud.no/default.aspx?Page=Detail&Object=279808[/

Hørte på lyden og den var faktisk ikke så verst!

Men vi får se.. Hvor høyt må jeg gå opp for å få ordentlig kvalitet på høyttalerne?

Håper det ikke er noen som jobber i det offentlige som leser detta, for jeg er nemlig klar for å smugle litt, hehe..  :p

 

HiFi-interessert

(*sensurert*@ 05/10/2005 : 22:35)

Så også på en helt ekstremt billig sak her: http://www.gibud.no/default.aspx?Page=Detail&Object=279808

Er det god lyd i de der *sensurert*? Jeg synes 5000 kr var litt dyrt. :!:

Hank

Hehe, det var feil link!!  :blush:  Skulle sende den til søstra mi i forbindelse med en diskusjon..  ;)

Hva som ble diskutert,er jeg meeget nysgjerrig på. :wee:

Endret av audiomur
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...