Gå til innhold

Spiller du CounterStrike Source eller 1.6 ?

Hvilken versjon av CounterStrike spiller du?  

969 stemmer

1. 1. Hvilken versjon av CounterStrike spiller du?

• CounterStrike Source
      386
    • CounterStrike 1.6
      356
    • Begge deler
      128
    • Ingen av delene
      98

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiller Source! Jeg liker endringer.. grafikken, nye maps etc. Blir kjedelig med samme gamle 1.6 i lengden. Har spilt CS siden beta 5.2, på tide med noe nytt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet ikke om dere har sett hvordan f.eks SWAT-teams beveger seg, men vedlagt er et eksempel. De går faktisk ikke rakrygget og løper i 25 km\t, som i 1.6. Har spilt litt 1.6, og det virker mer random enn Source, som jeg spiller daglig...

5276596[/snapback]

Hva har swat med cs å gjøre?

• 2 uker senere...
Skrevet

på lan etc går det i 1,6, pga alle har det, og alle klarer å dra det med maskinene sine. selv syns jeg source er veldig bra, men har problemer med fps en så :cry:

• 3 måneder senere...
Gjest Slettet+56132
Skrevet

Har begynnt å spille begge deler jeg :) (Source og 1.6)

Skrevet
Vet ikke om dere har sett hvordan f.eks SWAT-teams beveger seg, men vedlagt er et eksempel. De går faktisk ikke rakrygget og løper i 25 km\t, som i 1.6. Har spilt litt 1.6, og det virker mer random enn Source, som jeg spiller daglig...

5276596[/snapback]

Hahaha... Dummeste kommentar ever :!:

Gjest Slettet+56132
Skrevet

5276596[/snapback]

Hahaha... Dummeste kommentar ever :!:

5831662[/snapback]

Word! Det er det dummeste som man kan si!

Skrevet
Jeg spiller Source, 1.6 grafikken er tragisk! Kjedelig å spille når alt er så fucka som i 1.6

5846799[/snapback]

Hvis det er noe som er tragisk må det være at alle i CS:S løper rundt med pukkelrygg...

Skrevet

kulene på cs:s går i vertfal dit man skyter de! :!: :!: :!:

source er jo helt overlegen nå det gjelder det meste!

(de eneste som spiller 1.6 er de som ikke klare overgangen!!)

Skrevet

Fo4rtsatt bare sure miner å skitkasting i denne tråden ser jeg... litt morsomt også da, men så bortkastet...!

1.6 fans får bare sitte der med sin avhengighet å sourcere får bare sitte her med sin igjen...

Vi er alle avhengige å dumme som brød.! Deal with it...!

(btw, 1.6 er ræva, har det på bærbarn siden den ikke drar source, men da spiller jeg heller csCZ på minimum grafikk....)

Hvilket år kom 1.6...??

Skrevet

hvis det er noe som er ræva så er det deg :p

Man spiller vaffal ikke cz, det er jo det mest forferdelige i heile verdenshistorien...

Syns egentlig ikka man kan sameligne spillene jeg, det er egentlig 2 helt forskjellige spill...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...