Gå til innhold

Disconnected når jeg leverer Quest


Anbefalte innlegg

Så og si hver gang jeg leverer en quest blir jeg disconnected. Jeg leverer questen, så kan jeg ikke snakke med noen eller noe sånt, kan se alle som løper rundt omkring og alt sånn, men jeg får ikke snakka eller noe sånt. Noen andre som har samme bug? er sykt irriterende, må nesten samle opp mange quests om gangen og levere, så jeg disconnecter mange ganger på rad isteden for å løpe hit og dit så disconnect. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har noenlunde samme bug, hvis jeg leverer quest og så snakker med noen med en gang, blir jeg disconnected. trikset er å vente litt, løpe en runde, ta en kopp kaffe, etc etc..

 

mistenker at det kan være en plugin-bug siden ingen andre jeg spiller med har opplevd det samme. har ikke sjekket å kjøre uten UI enhancements.

Lenke til kommentar

hvis du har en nForce 3 basert hovedkort (vet ikke med de andre), og bruker innebygget nettverkskort, så disable checksum offload: configure - advanced - checksum offload

 

dette fikset problemet for meg, jeg vet ikke helt hva den saken gjør, men jeg har ingen problemer med den av, så da bryr jeg meg heller ikke.

Endret av TRS
Lenke til kommentar
hvis du har en nForce 3 basert hovedkort (vet ikke med de andre), og bruker innebygget nettverkskort, så disable checksum offload: configure - advanced - checksum offload

 

dette fikset problemet for meg, jeg vet ikke helt hva den saken gjør, men jeg har ingen problemer med den av, så da bryr jeg meg heller ikke.

Gjelder dette om jeg kjører med nforce4 nettverk også?

Lenke til kommentar

det er jeg ikke sikker på, har nForce 3 selv, og det fungerte.

Hvis det innebygde nettverkskortet har en checksum offload funksjon, så kan jeg ikke tro annet enn at det fungerer siden det er i samme familie (på en måte).

 

Har forøvrig 2 nettverkskontrollere selv, en nVidia og en annen som jeg ikke husker, bruker nVidia saken selv

Endret av TRS
Lenke til kommentar

Jeg blir også disconnected noen ganger når jeg snakker med NPCèr. Men hvis jeg er i IF da klarer jeg nesten ikke å komme meg ut av byen. Da er det så stor pågang på servern at jeg blir disconnected hele tiden, da er andre spillere naken og står unknown entety over huet demmes.

 

Jeg har skrudd av antivirus, bytta porter, fjerna windows firewall og bytta grafikk driver. Men hjelper ikke :(

Lenke til kommentar
Jeg blir også disconnected noen ganger når jeg snakker med NPCèr. Men hvis jeg er i IF da klarer jeg nesten ikke å komme meg ut av byen. Da er det så stor pågang på servern at jeg blir disconnected hele tiden, da er andre spillere naken og står unknown entety over huet demmes.

 

Jeg har skrudd av antivirus, bytta porter, fjerna windows firewall og bytta grafikk driver. Men hjelper ikke :(

Og du har slettet følgende mapper og filer fra wow mappa:

- interface

- WTB

- WTF

- Cosmos.exe (om du bruker cosmos)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...