Snorre Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Trackmania Sunrise helt klart. Det spillet skal til og med jeg ha!
Zeph Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Worms World Party! Koster sikkert 50 kroner, masse morro.
Sigga Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Sims 2 kanskje? Kan hende det blir litt for vanskelig da.. Trur nok det kan bli for vanskelig, jaja det skal nok gå greit. Tjaa, han klarer nok å spille det, men om han blir rik er et annet spørsmål
ttt Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 er det ingen som leser før dei poster lenger? Han fekk seg Pokemon til Nitendo SP og er storfornøyd. Takk foe hjelpen. bursdagen er over, kom tilbake neste år.
simerix Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 (endret) Bare glem det, ikke no viktig Endret 26. april 2005 av simerix
Arve Systad Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Broren min har bursdag snart og foreldrene lurer på kva slags spel dei skal kjøpe til han. Pris har ingen betydning. Det er PC og Nitendo SP som gjelder. Spel som han har i frå før er Super Mario Bros 3, Flåklypa, NFSU 2 og Flatout. Forslag eg har kommen med: -Trackmania Sunrise ( hehe ) Ja eg treng forslag? Trackmania Sunrise er et genialt spill, og har ingen aldersbegrensinger verken oppover eller nedover. Et snillt spill med masse fart og morro. Kan kanskje bli litt vanskelig når man må begynne å tenke på "Puzzle" banene, men ellers perfekt for en 8-åring, vil eg tru
Elendil Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Jupp. Det skal eg skaffe meg, synd at han ikkje fekk Trackmania Sunrise for da kunne eg spille det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå