Gå til innhold

Hva synes dere om OCZ Platinum 1024?

Kriwin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halo!

Skal oppgradere pc og lurte på om disse er bra til den pcen?

Rammen:D

Hardware jeg skal ha er: Asus A8V-E Deluxe Hovedkort S939

X800XT

Amd 64 3500+ Winnie

1xHd S-ata og 1x Hd IDE

500w bZerk

Pcen skal jeg for det meste bruke til spilling.....

Vil rammen der bli bra da? Eller er kingston Hyper-x bedre?

Takker for svar!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det minnet er litt for dyrt i forhold til det du får, de koster hele 2395. Dessuten er det 512 MB brikker, noe som begynner å bli smått hvis man har behov for mye minne. Jeg kjøpte Corsair TWINX2048-3200C2 til under 3000 kr. Dette er et sett med 2x1024 MB brikker som er spesifisert til 2-3-3-6, men de klarer 2-3-2-5 @ PC3200, brikkene er stabile som fjell.

Skrevet
Synes det minnet er litt for dyrt i forhold til det du får, de koster hele 2395. Dessuten er det 512 MB brikker, noe som begynner å bli smått hvis man har behov for mye minne. Jeg kjøpte Corsair TWINX2048-3200C2 til under 3000 kr. Dette er et sett med 2x1024 MB brikker som er spesifisert til 2-3-3-6, men de klarer 2-3-2-5 @ PC3200, brikkene er stabile som fjell.

Veit de er litt dyre, men de er testet på FSB 250 før de selges, så egentlig er det pc4000 ram ;) Men går ofte opp(og kansje over) FSB300 ;)

Mvh Øystein

Skrevet

du får ta en titt på hjemmesida til OCZ og se selv på testene de har linket til her

har gått over fra twinmos til OCZ selv og angrer ikke, selv om de DDR2 brikkene jeg kjøpte kostet nesten 2800... :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...