Gå til innhold

epic staff. hvor mye får jeg for den?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mages og warlocks foretrekker nok denne ja (int+sta framfor spirit), og det er ikke bare prester som har 600g. Så lenge denne er den beste for noen, får du solgt den for mye.

Endret av Pinglebolle
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel.. Akkurat det med at mager foretrekker brightwood er vel litt varierende. Tror igrunn det er en myte som henger igjen fra pre-mage armor tiden. Etter at vi fikk mage armor har Spi blitt langt viktigere for en mage. Bygger selv opp et eget sett med masse spi som jeg bruker i instances.

Alle sier at en mage skal bruke Int/sta-gear, fordi det er kun det som trengs. Spiller du solo eller PvP er det sant, for da får du downtime uansett.

Men i instances og PvE-parties vil jeg faktisk påstå at Spi er det viktigste. Int velger jeg stort sett pga. +% crit. Har du 350 base Int har du masse mana, men også masse downtime når du først er tom.

Har fått flere tilbakemeldinger fra folk som er overrasket over at jeg kun drikker etter bossfights i instances (tempelet i swamp of sorrows er den siste instances jeg har vært i).

Jo mindre downtime, jo bedre for laget.

Bottom line: Glowing Brightwood staff er oppskrytt. Argent Crusader er nesten like bra, og den er gratis.

Er forresten lvl53 Human Mage på Silvermoon.

Skrevet

Var vel en poster her på forumet som var villig til å hoste opp 1200 gull for den så vidt jeg husker.

Men økonomien på serveren er jo helt avgjørende for hvordan prisen blir.

Skrevet

En i guilden min fant den samme staffen for en ukes tid siden. Gjorde en deal med en mage i guilden... mage fikk staffen og han fikk epic mounten sin :)

Ville lagt den ut til 300-500g uten Buyout og reklamert for den over alt ^^

Ellers så er det andre staver som er nesten like bra og mye lettere å få tak i... denne er en 9% drop fra Overlord Wyrmthalak (siste boss i LBRS).

Trindlehaven Staff

Binds when picked up

Two-Hand Staff

87 - 132 Damage Speed 2.10

(52.1 damage per second)

+30 Intellect

+12 Stamina

Requires Level 56

Denne er jo ganske kul... men 0.15% drop fra Darkmaster Gandling (siste boss i Scholo)

Headmaster's Charge

Binds when picked up

Two-Hand Staff

135 - 204 Damage Speed 2.90

(58.4 damage per second)

+30 Stamina

+20 Spirit

Requires Level 57

Use: Increases target's Intellect by 30.

Buffen varer i 15 min og har 30min cooldown, så du kan ha den på 50% av tiden. Stacker med Arcane Int.

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Den selger du for mellom 600-1000g. Hadde jeg trengt den hadde jeg kjøpt den til 1000g. Husk at de som kjøper disse er alle

high levels med mye penger. Eneste high levels gjør er å samle penger og kjøpe seg bedre utstyr.

Så lenge ikke Blizzard gir oss noe annet å gjøre da :roll:

Skrevet

Det er utrolig mange som mener at spir er bortkastet for healere, og jeg blir like overrasket hver gang. Jeg kan i grunnen ikke la være å tenke at de som mener det enda ikke har prøvd seg på end-game. Jeg har Staff of Hale Magefire selv, og jeg ville aldri byttet den mot Glowing Brightwood. Mot vanskelige raidbosser og i Molten Core er det snakk om regen regen og atter regen. Du kan seile deg gjennom Strat, Scholo og Ubrs uten å bekymre deg all verden for spir, men i det du skal begynne på vanskeligere ting vil du få deg en stor overraskelse. En healer uten fokus på spir får store problemer med å gjøre jobben sin. I lvlingen opp fokusrte jeg på int først, så spir og stam. Nå er det kun int og spir som gjelder.

Skrevet

Stemmer nok dette, men warlocks som speccer affliction (det eneste som gjelder i high-end-instancer), har nesten ubegrenset mana med imp+ dark pact. Impen regenerer like fort som all verdens spirit. For warlocks er denne staffen den beste (i mine øyne)

Skrevet

som prest er jeg jeg helt enig. stamina er nytteløst når du er tom for mana. min jobb er å sørge for å holde alle i live, og i lengre kamper kan litt høyere mana regen være avgjørende mot en wipe.

Skrevet
Stemmer nok dette, men warlocks som speccer affliction (det eneste som gjelder i high-end-instancer), har nesten ubegrenset mana med imp+ dark pact. Impen regenerer like fort som all verdens spirit. For warlocks er denne staffen den beste (i mine øyne)

Svært uenig i at affliction er det som gjelder i high end instances. Affliction er helt nydelig å levle med, praktisk talt ikke-eksisterende nedetid, og man blir veldig selvstendig (spesielt kombinert med improved VW). Men, på høy level foretrekker jeg en Destruction-build med ned til 2/2 i nightfall fra affliction. Du vil være i stand til å gjøre langt mer nytte for deg da. Få mobs lever så lenge at det har noe for seg å bruke stort av DoTs, mest mulig skade mot en og en fiende med Shadow Bolt/Searing Pain/Immolate (avhengig av build) er det eneste som gjelder. Med full affliction-build blir du rett og slett for treg i forhold til resten av gruppa.

Hadde dark pact mens jeg levla, og da var den faktisk ganske skuffende. Det tar så mye tid å suge til seg betydelige mengder mana at jeg uansett foretrakk å bruke Improved Life Tap (must for alle warlocks, uansett build) og bandasjere, eller å drikke. Men jada, jeg vet mange blir avhengige av den egenskapen, men den reduserte ikke min nedetid betraktelig i alle fall. Grunnen til at jeg ikke fokuserer så hardt på Spir (har riktignok rimelig godt med spir i det fulle Dreadmist-settet) er Life Tap. Jeg er ikke avhengig av å regenerere mana så fort, det er så effektivt å hente fra hp. Healere bruker ikke stort med mana på å heale meg opp igjen (eller jeg bandasjerer).

Jeg foretrekker sword/dagger + off-hand også, men det er en annen diskusjon. ;)

Skrevet

Har ikke peil på warlock talents, men når vi gjorde ubrs i går så var det en kar som brukte en mod som viser hvor mye damage alle i gruppa gjør. Da vi var ca halvveis var det faktisk warlocken som hadde gjort mest dmg ^^ Fikk ikke med meg hvordan resultatet ble til slutt, men syns det var litt overraskende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...