Ozelot Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Noen som vet om et program som kan fikse freezed frames ? Sliter med en dobbel-episode, der den ene episoden har en del merkelige farger inniblandt og kan finne på å hoppe flere sekunder fremover uten at bildet følger etter.
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 hvis du er litt mer spesifikk, så kan du nok forvente deg litt mer respons du kan jo f.eks starte med å fortelle hvilken codec som er benyttet (divx eller xvid tenker jeg nok)
Ozelot Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 (endret) hvis du er litt mer spesifikk, så kan du nok forvente deg litt mer respons du kan jo f.eks starte med å fortelle hvilken codec som er benyttet (divx eller xvid tenker jeg nok) Er ikke så lett å forklare. Umulig å ta screenshot av og, får bare opp et svart bildet hvis jeg paster det inn i paint. Hvilken codec jeg bruker ?..hmm..har hatt litt problemer med det ser du, så hvis du har lyst til å fortelle meg hvordan jeg finner ut hvor det står oppført hvilken codec jeg bruker, så hadde det vært til stor hjelp. Edit: Det som er litt rart, er at hvis jeg prøver brenne den på som eb VCD, får jeg error i Nero. Tar jeg em ammem episode, er alt helt fint. Endret 24. april 2005 av Ozelot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå