Gå til innhold

GPS til WinMobile (S100)


Anbefalte innlegg

Hei.. Er på jakt etter en GPS løsning som fungerer like godt til vanns som til lands;)

 

Dette skal være en GPS løsning som fungerer med Windows Pocket PC SE (Qtek S100), feks ved en ekstern gps modul..

Kartene er det også en fordel om er på minnekort, litt dyrt og laste ned dette pr feks GPRS..

 

Har sett litt på tomtom sin navigator3 løsning, men atm har de ikke noe løsning for sjøkart..

 

Noen som vet om dette?

 

ps! Var litt usikker på kategori, får håpe jeg har postet dette rett... :)

 

 

-kristoff3r

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel stort sett TomTom som har løsninger til PDA'er (PDA-telefoner).

 

Forøvrig har man også Navicore og WayFinder.

 

Men tviler på at noen av disse har systemer for sjøkart. Er jo stort sett på veien folk er. ;) Har tilgode å se gode løsninger for landskap/terreng og sjø enda laget for PDA'er og mobiler. Tror det blir en stund til vi ser det også. Er liksom vei-navigasjon som er "i skuddet".

 

Du må nok over på et dedikert system (håndholdt enhet) fra f.eks. markedsleder'n Garmin.

 

Jeg er ikke sikker i min sak da, men jeg tror ganske sterkt. :whistle:

Lenke til kommentar
siemens kommer nå snart med en mobil med innebygget gps enhet, muligens det kan være noe for deg?

 

sxg75 heter modellen

Nå er du helt på jordet. ;)

 

1) Han HAR allerede en knall PDA-telefon, og vil selvsagt ikke bytte den i en "ussel" Siemens.

2) Jeg garanterer at Siemens nå IKKE lanserer en telefon med sjøkart. I beste fall har den et brukbart veikart. Men det DoffeY vil ha er sjøkart.

 

Spiser hatten min om jeg tar feil her. :w00t:

Lenke til kommentar

Har selv ikke kommet over sdio gps-whatchamightcallit(Har S100 jeg også) enda. (ikke at jeg har lett så forferdelig hardt. :p).

Men når jeg rotet rundt på komplett.no, kom jeg over noe sjøkartgreier, men de hadde ikke på lager atm om jeg ikke tar feil. Men anyway, komplett.no -> GPS -> Kart; burde stemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...