Gå til innhold

Opera 8 er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er lasta ned og installert.

 

Den første fordelen med denne i forhold til tidligere versjoner slik jeg ser det er at denne versjonen mer "klar til bruk ut fra pakka".

På tidligere versjon har jeg vært nødt til å fjerne unødvendige verktøylinjer som 'Personal Bar' og 'Navigation Bar' etter installasjon. For folk flest er de unødvendig og Opera kan da ved første øyekast se noe rotete ut.

For min del er det ikke noe problem å bare fjerne disse, men for en person som aldri har brukt programmet kan situasjonen være en annen.

 

Ellers har jeg ikke merka de store forskjellene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da var Opera 8.01 ute!

 

Her har du changelog:

 

*Fixed a crash that could occur when clicking links

*Improved handling of the HTTP 204 status code

*Plugged a memory leak related to XMLHttpRequest (seen at Gmail, for instance)

*SVG animations are now disabled along with GIF animations (F12)

*Fixed several crashes with SVG

*Fixed various small problems with SVG

*Fixed a problem with UTF-8 BOM characters that could prevent setup files from installing

 

Last Opera 8.01 ned HER

Endret av Praeferox
Lenke til kommentar
Da var Opera 8.01 ute!

 

Her har du changelog:

 

*Fixed a crash that could occur when clicking links

*Improved handling of the HTTP 204 status code

*Plugged a memory leak related to XMLHttpRequest (seen at Gmail, for instance)

*SVG animations are now disabled along with GIF animations (F12)

*Fixed several crashes with SVG

*Fixed various small problems with SVG

*Fixed a problem with UTF-8 BOM characters that could prevent setup files from installing

 

Last Opera 8.01 ned HER

Har testet denne og den virker like ustabil som 8.0.

 

Står litt om det i denne tråden:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=412243

Lenke til kommentar
Jeg syns det er litt rart at beta utgaven er stabil og så kom Opera 8.0 Final ut og da ble det problemer. De må ha gjort noe etter beta 3 som har forårsaket alle problemee som folk har fått.... :hmm:

Ja, noe har de gjort, sjelden at en beta-utgave fungerer bedre enn den ferdige utgaven.

Lenke til kommentar

jeg har nå gått tilbake til Firefox 1.0.3 i XP, men i Windows 2000 kjører jeg enda Opera 7.54 u2. tenkte at jeg ikke ville ha så mye mer problemer med Opera enn man allerede har :p jeg ga opp Opera 8.0 ganske fort. den krasja veldig ofte. kanskje hvert 20ende minutt, var ikke så morsomt, prøvde det meste når det gjaldt installasjon av Opera 8.0, men like gærlig hver gang, så jeg vet ikke helt hva de har gjort med Final versjonen jeg nei.

hvilken betaversjon kjører dere da? Opera 8.0 beta3?

Lenke til kommentar
jeg har nå gått tilbake til Firefox 1.0.3 i XP, men i Windows 2000 kjører jeg enda Opera 7.54 u2. tenkte at jeg ikke ville ha så mye mer problemer med Opera enn man allerede har :p jeg ga opp Opera 8.0 ganske fort. den krasja veldig ofte. kanskje hvert 20ende minutt, var ikke så morsomt, prøvde det meste når det gjaldt installasjon av Opera 8.0, men like gærlig hver gang, så jeg vet ikke helt hva de har gjort med Final versjonen jeg nei.

hvilken betaversjon kjører dere da? Opera 8.0 beta3?

Bruker beta3, den fungerer stabilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...