haarod Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Hei! Jeg har nettopp starta meg en rogue og har tenkt å gå for mining/engineering, men det er ting jeg lurte på.. Har hørt at man kan lage et slags ress item med engineering? Isåfall hva heter det? Det kan jo være kjekt det, med Vanish og en slik en i bakhånd i instances.
Cro Cop Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 http://www.thottbot.com/?i=3495 fra http://www.thottbot.com/?t=Engineering
haarod Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Eksploderer de ofte? Noen som har prøvd dem? Virka ikke helt safe
eKoFiSK Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Aldri eksplodert på meg.. men de funker ikke alltid like ofte.. har en gang faila 5 ganger på rad
haarod Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Men er bare å prøve på nytt da eller? Er ikke noe lang cooldown av noe slag på dem?
Zindre- Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Men er bare å prøve på nytt da eller? Er ikke noe lang cooldown av noe slag på dem? 30 min.
Entity extraction Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 under 25% sannsynlighet for at de virker. Men når de en sjelden gang virker, så er de glimrende V (pally lvl 46 eng 226)
MysticoN Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 er selv engineer så jeg slenger inn et par spm her.. Vet at Blacksmith kan lage silver key som kan låse opp alt av låste tinger.. har selv bare funnet noe som kan sprenge opp låste dører.. har engineer noe som kan sprenge opp låste chests? og Goblin Jumper Cables. når det sier poff.. blir de ødelakt da? eller blir du bare skadet? kosta ganske mye å lage de så jeg orker ikke å lage de vist de blir ødelakt vist jeg failer...
Vt-iversen Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Når Goblin Jumper Cables går i stykker får du tilbake noen items som gikk med til å lage den, men ikke alt. Sjansen er uansett STOR for at du får tilbake den viktigste komponenten, Fused wiring, så det er som regel ikke noe problem... Men syns success raten på den burde vært massivt høyere...
Entity extraction Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) hehe Det er jo som med alt annet innen engineering "Atleast that`s what its supposed to do" V Endret 21. april 2005 av vetle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå