carl-kr. Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 hei! holder på med doom3. har nettop kjempet meg igjennom helvette og kommet til Delta labs sector 5.. jeg har forstått det sånn at jeg skal nå "destroy hell gate" , men hvordan gjør jeg det?? er det foresten noen som vet hvor langt det er igjen av spillet? syns jeg har holdt på i en evighet. takker for hjelp
Currybomb Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Bare følg veien, du skal. Ikke det at der så lett, med alle de lydene omkring. Men du har ikke mye igjen.
carl-kr. Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 har kommer meg til caverns area 2. nå har jeg holdt på å løpt nede i denne hula i 1 time uten å finne veien videre. jeg er inners i hula dær jeg ble møtt av 2 "edderkoppmenn". det er ei stor dør hær med "lavalys" på. har prøvd å gå inn denne døra,men det er ingenting dær.. kan noen hjelpe? frustrert!!
perpyro Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Husker jeg ikke feil må du litt tilbake og starte et agregat så når du klommer tilbake så er skal døra være lyssatt og den åpner seg når du kommer nær nok. Tror det var slik det fungerte da jeg runda det i fjor.
Glipp Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 har kommer meg til caverns area 2. nå har jeg holdt på å løpt nede i denne hula i 1 time uten å finne veien videre. jeg er inners i hula dær jeg ble møtt av 2 "edderkoppmenn". det er ei stor dør hær med "lavalys" på. har prøvd å gå inn denne døra,men det er ingenting dær.. kan noen hjelpe? frustrert!! SPOILER!!! marker teksten for å se den: Etter du går inn i "lava" døren så skal det være en heis der om jeg ikke tar feil.. ta den ned.. plukk opp ammoen rundt om kring, of forbered deg på den største kampen håper det hjalp
carl-kr. Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 har kommer meg til caverns area 2. nå har jeg holdt på å løpt nede i denne hula i 1 time uten å finne veien videre. jeg er inners i hula dær jeg ble møtt av 2 "edderkoppmenn". det er ei stor dør hær med "lavalys" på. har prøvd å gå inn denne døra,men det er ingenting dær.. kan noen hjelpe? frustrert!! SPOILER!!! marker teksten for å se den: Etter du går inn i "lava" døren så skal det være en heis der om jeg ikke tar feil.. ta den ned.. plukk opp ammoen rundt om kring, of forbered deg på den største kampen håper det hjalp fant ut jeg måtte slå på et agregat for å få heisen til å fungere har nå rundet spillet! takk for hjelpen! nå må jeg bestille tillegspakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå