Gå til innhold

Hvordan funker Honor systemet etter lvl 60?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan vel fint drepe andre 50+ folk. Får jo honor points av det. Får jo bare mindre honor points for de enn man får for å drepe lvl 60'er. Om jeg har forstått det rett.

Skrevet
Man kan vel fint drepe andre 50+ folk. Får jo honor points av det. Får jo bare mindre honor points for de enn man får for å drepe lvl 60'er. Om jeg har forstått det rett.

Får dishonorpoint =(

Skrevet

Får dishonorpoint =(

Og? skjer ingenting om du har dishonor points... drep hvem du vil, men hvis du skal få honor point og opp i systemet så kan du bare drepe de som er 3 lvler mindre enn deg.

Skrevet (endret)

Får dishonorpoint =(

Dette er fullstendig feil. Det er ikke noe som heter "dishonor" når du dreper andre spillere. Du får ikke noe minus poeng om du som lvl 60 dreper en lvl 1 fyr. OG som lvl 60 kan du drepe npc'r/spillere fra level 51 og oppover. Dette får du honor-poeng for.

Note that dishonor does not apply to killing players, regardless of their level.

Snippet fra WoW

Endret av Djevlen
Skrevet

Man får ikke dishonor for å drepe en lvl 20 når man er lvl 60.

Man får bare ubetydelig lite honor poeng for det, sånn jeg har forstått det.

Hvor mye poeng man får kalkuleres ut fra lvl, dmg delt til spillern, hvor mange som var med på å drepe han osv osv.

Eller så er det sånn at man ikke får noe for det i det hele tatt, men man får hvertfall ikke dishonor for å drepe andre players, npc'er er det noe annet med.

Skrevet

Er vel sånn at alle NPC'er du får XP av får du også honor pointa av, var sånn jeg forstod det når jeg leste reviewet. Med tanke på at jeg som lvl 37 kan få XP av mobs på lvl 30 så skulle det vel ikke være noe stort problem for lvl 60-spillere å drepe folk litt under seg.

Hvor mange levler lavere enn seg selv en får XP av øker jo etter hvert som en blir høyere og høyere level. Noen som har en oversikt over dette? Noen lvl 60'er som vet hvor lavt de kan drepe og likevel få XP?

Skrevet (endret)

Her er en interessant Q&A med en Blizzard developer.

Aktuelt sitat:

Also, based on player feedback, we have decided to no longer award honorable kills for NPC kills that are not racial leaders so that players do not feel as though they need to “grind” NPC kills for honor. This change will also help the honorable kill totals mean more than they otherwise would.
Endret av Jan Åge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...