darkness| Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 hvis en 20 lvler under angriper meg, har jeg lov til å kille han da uten å få dishounour? Nope, det er ikke innført dishonour.
Masse Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 hvis en 20 lvler under angriper meg, har jeg lov til å kille han da uten å få dishounour? Du får ikke dishonour uansett slik det er nå. Om de kommer med dishonour så burde det være slik du sier det, ja. At om en som er "for lavt level" for deg angriper deg, så burde du få lov til å drepe han og hele partyet hans uten å bli straffet.
Hanzo Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Jeg er bare så glad for at jeg valgte PvE server plutselig! Akuratt som om jeg ikke har nok av å bli ganka av lv55 elite dinoer nede i Un'Goro. Skulle jeg ha bekymra meg for gankere også oppi dette tror jeg agressjonsnivået mitt hadde fremskyndet mitt første innfarkt med et titalls år
Ildflue Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Det er ikke noe dishonor ennå mot spillere. Altså, du kan ganke så mye du vil, ingen straff, ingen belønning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå