Gå til innhold

Farge på Dell Ultrasharp 2001FP ?


Noozy

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Jeg skal nå gå til innkjøp av en Dell Ultrasharp 2001FP. Jeg har fra før en 17" lcd i aluminium/sølv. Ettersom jeg nå kommer til å kjøre dual-screen, så er det vel best å kjøpe en skjerm som passer bra inn til den jeg har fra før. Det som er at jeg ikke kan finne et bra bilde av hvordan "Dual Tone"-versjonen av Dell Ultrasharp 2001FP ser ut? Den skal vel være grå/sølv etter det jeg forstår, men hadde vært fint å sett et bilde av den. Har ikke lyst å ha en svart skjerm, som er det andre alternativet.

 

Er det noen som har denne i "dual tone" og har et bilde av den som det er mulighet for å se?

 

Noozy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett på de bildene der ja, og det ser ut som det er sølv ja. Men må jo si det er rart at man ikke kan finne større bilder av denne skjermen i dual tone-fargen. Har lett overalt på nettet :( Lurer forresten på om det blir et plastikkpreg over en slik sølvfarge?! Hadde uansett vært fint om noen har et stort bilde, gjerne et "hjemmesnekra" bilde, av denne skjermen i nettopp dual tone. ;)

 

Noozy

Endret av Noozy
Lenke til kommentar
Har sett på de bildene der ja, og det ser ut som det er sølv ja. Men må jo si det er rart at man ikke kan finne større bilder av denne skjermen i dual tone-fargen. Har lett overalt på nettet :( Lurer forresten på om det blir et plastikkpreg over en slik sølvfarge?! Hadde uansett vært fint om noen har et stort bilde, gjerne et "hjemmesnekra" bilde, av denne skjermen i nettopp dual tone. ;)

 

Noozy

Hjelper dette???

post-220-1113850784_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...