r0zie Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 (endret) Hei. Se på screenshot her (nb, stort bilde) så ser du noen rare blå greier. Har hatt det lignende før og, men da bare reboota jeg så forsvant det.. Nå hjalp ikke det :\ det er helt fucket i bios og, så det er ikke windows.. Har instalert nyeste driver, og fjerna cpu overklokk, hjalp ikke. Sitter nå på et lusent gf2 med 20 fps og delay i musen når jeg spiller Kjempehjelp! Edit: Jeg har ikek penger, så kan ikkje kjøpe nytt. Specs: Asus P4c800-E Deluxe P4 Northwood 2.8 Corsair 512x2 pc 3200 Western Digital 120GBx2 (ingen raid) Radeon 9800 Pro 256 mb ram God ventilasjon. Endret 18. april 2005 av r0zie
r0zie Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 Uhm, ja nå funker det igjen da.. tok å blåste det litt med trykkluft, og det kom en sky med støv ut fra kjøleren.. litt rart..
Elensar Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Uhm, ja nå funker det igjen da.. tok å blåste det litt med trykkluft, og det kom en sky med støv ut fra kjøleren.. litt rart.. Då var det garantert eit varmeproblem.
capy Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 hehe, ja, slike streker får du når skjermkortet er overklokket eller når det blir for varmt. kanskje du burde hive på noen støvfiltre for å være på den sikre siden?
r0zie Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 har støvfiler, var på TG for litt siden og da kom det en del støv inn. Det er nok varmeproblem tror jeg og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå