Gå til innhold

Siemens SL65 ESCADA limited edition førsteinntrykk


Anbefalte innlegg

Da har jeg fått kloa i Siemens designutgaven av SL65, nemlig ESCADA!

 

Konseptet startet med SL55 og er nå også å finne av SL65 utgaven.

 

Ett kjapt søk på Kelkoo viser at denne iutgaven ikke bare er spesiell men også dyr. 799 Euro eller ca. 7000 kroner. Hva får man?

 

SL65 og SL65 ESCADA er i prinsippet samme telefon men med annet utseende. ESCADA har dog noen tilpasninger som temaer og bakgrunnsbilder som den ordinære ikke har. Forskjellene er på utsiden...

 

Siden SL65 ikke er noen nyhet og er testet allerede så hopper jeg over det tekniske.

 

Når man kjøper den så er esken helt ordinær og foruten samme farge som telefonen samt samme design. I esken derimot, så følger det foruten telefonen, en matchende bæreveseke i stoff og med edelstener, ett smykke til å feste på telefonen samt blitz til kameraet ( er dette standard på SL65? )

 

Den enkleste måte å beskrive designet er å se på bildene. På fremsiden så er det også edelstener på selve telefonen...

post-219-1113811334_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EKTE sølv og EKTE diamanter? Sant?

 

Jeg får høre at den er harry :cry:

 

fant dette:

Diamonds, Pearls and Silver.

If you haven't already noticed, the ESCADA has got 9 diamonds. And these are not cheap plastic look-a-likes, these are real Swarovski diamonds. The chain is equipped with real freshwater pearls while the ESCADA symbol at the end of the chain is sterling quality silver, which means it's 92.5% silver. Not bad equipment, huh?

 

Hva er denne verdt ( for salg ) i Norge?

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar

*Dragon*: slike priser varierer veldig med kvalitet. Er vel neppe de mest eksklusive som er brukt her da :)

 

Harry, da må det i såfall være dongeri-stilen som gjør det.

Desverre matcher ikke etuiet som følger med mobilen helt, det er rett og slett en skam for mobilen :)

Lenke til kommentar

Takk for fine bilder. Hvor ble det av imageshack.us? Hehe.

 

Klart en fin telefon. Synd at når de ga en oppfølger til SL55 at de ikke kunne beholde det faktum at den var bitteliten. Klart er SL65 bedre, men kom også et år (rett på meg om jeg tar feil) senere.

 

Jeg håper på en SL75 eller lignende, som skal være både veldig liten, og OK funksjonsmessig.

Lenke til kommentar

Litt country-stil over denne.

Men den bæreveska var hvertfall harry spør du meg. Litt country med et touch av indisk flavour.

SL55 Escada var fin den!!! :love:

 

Men noen som vet hva det "symbolet" bakpå er? Ser ut som et typisk alien-i-kornåker-symbol. Så på bildene til molna at det var samme på lenken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...