MiSP Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja det er et veldig veldig stort område å bevege seg på, om du har "bevegd" deg over hele området så har du vert meget flink Da har du fritidsproblemer
Equerm Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ja det er et veldig veldig stort område å bevege seg på, om du har "bevegd" deg over hele området så har du vert meget flink Da har du fritidsproblemer Det var en bedre måte å si det på
Melfacion Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 hehe.. definer fritidsproblemer... morrowind er en ting å bruke fritida på, altså har du ikke noe problem med å finne på noe å gjøre.. eller er definisjonen at du ikke har noe fritid igjen fordi du gjør så mye?
brd Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 (endret) eg to spørsmål (ja eg har lest stickyen din prozac) -noen anbefaling får noob eg ville fighter ( magic armor og sverd) -stjerneteikn? Endret 26. april 2005 av izoren
figure_02 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hvis du er nybegynner og vil være fighter anbefaler jeg Imperial eller Redguard. Disse er vel best med sverd, ork er bra med øks. Begge er vel heavy armour folk.... The Warrior er vel et kjekt stjernetegn for en fighter
MiSP Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 hehe.. definer fritidsproblemer... Å spille Morrowind er greit. Å dekke hver centimeter av kartet med dine fotspor er ikke.
fargoth Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 eg to spørsmål(ja eg har lest stickyen din prozac) -noen anbefaling får noob eg ville fighter ( magic armor og sverd) -stjerneteikn? Nord er en sterk og maskunlin rase. Et bra valg for en fighter! Du kan velge "The Tower" som stjernetegn, da det gir deg muligheten til å åpne låste dører uten hjelp av nøkler, helt opp til lock lvl 50.
Grundig Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 (endret) Det er en sak jeg lurer på. Når jeg trykker "Print Screen" kommer det opp en liten boks hvor det står at jeg må sette INI-file til 1, eller noe lignende. Hvor gjør man det? Endret 3. mai 2005 av Grundig
figure_02 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Fraps er veldig greit for å ta screens og video, jeg bruker det. vet ikke noe om vanlig "print screen" da....har ikke det på tastauret serru....
Grundig Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 OK, får vel teste det ut med Fraps, mulig det går da
brd Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 hey eg er noob eg er på level 1 eg er nord eg går rundt med eit lite sverd(kniv kan man kalle det:)) kordan kommer kommer eg opp level gi tips plzz
fargoth Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Det er en sak jeg lurer på. Når jeg trykker !Print Screen" kommer det opp en liten boks hvor det står at jeg må sette INI-file til 1, eller noe lignende. Hvor gjør man det? Det du gjør, er å finne mappen du instalerte morrowind i. (f.eks C:\Programfiler\Bethesda Softworks\Morrowind) Der skal du finne en fil som heter "Morrowind.ini" Åpne denne filen, og finn linjen hvor det står "Screen Shot Enable=0" Endre det til "Screen Shot Enable=1" Lagre filen, og du er ferdig. Nå vil det automatisk lagres et bilde i .bmp format i Morrowind mappen, hver gang du trykker PrintScreen-knappen på tastaturet ditt.
Melfacion Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 hey eg er noob eg er på level 1 eg er nord eg går rundt med eit lite sverd(kniv kan man kalle det:)) kordan kommer kommer eg opp level gi tips plzz bank opp folk med den lille kniven din hvis "short blade" er en av dine "major skills" tenker jeg gjør susen
figure_02 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Hvis du fortsatt bruker den daggeren som du får helt i starten vil det lønne seg å kjøpe ny....
brd Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 eg fann eit stort sverd og ei bil og pue i eit slott , og ein flott armor som er på 3 . men når eg gjekk opp eit level står det "you are over-encumbered" og eg dereter klaer eg ikke å røre meg.kva skal eg gjere?
Melfacion Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 eg fann eit stort sverd og ei bil og pue i eit slott , og ein flott armor som er på 3 .men når eg gjekk opp eit level står det "you are over-encumbered" og eg dereter klaer eg ikke å røre meg.kva skal eg gjere? det betyr at du er for svak til å bære alt du har med deg... kast ting på bakken, så går det bra
MiSP Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 (endret) hey eg er noob eg er på level 1 eg er nord eg går rundt med eit lite sverd(kniv kan man kalle det:)) kordan kommer kommer eg opp level gi tips plzz Sjekk sticky'en min (Nybegynnertråden for Morowind), der står det litt om hvordan man levler (under overskriften "Levelsystemet og Major/Minor skills"). Endret 28. april 2005 av MiSP
Grundig Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hvor kan man legge fra seg items? Og hvordan får jeg opp låste dører? Endret 3. mai 2005 av Grundig
ZoneBlade Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 hehe.. definer fritidsproblemer... Å spille Morrowind er greit. Å dekke hver centimeter av kartet med dine fotspor er ikke. Jeg har fritidsproblemer... Og kanskje tvangstanker også da jeg, av en eller annen grunn, bare MÅ dekke hele kartet med mine fotspor:) Kan ikke runde spillet før det er gjort... Da har man liksom ikke klart HELE spillet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå