KO- Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Jeg tror ikke kvalitet på pilene har noe å si. Buer har en parameter som heter Attack, det samme gjelder Darts (altså piler man kaster uten å bruke bue), men pilene har bare pris. Og da er Attack parameter på bue den som bestemmer hvor mye skade pilen gjør. Og jeg fikk heller ikke lov å enchante dem, så jeg tipper at eneste parameter som har noe å si er materiale - at vanlig steel arrow kanskje ikke virker på magiske vesener (skeleton / ancestral ghost o.l.) mens silver kanskje gjør det. Piler har så definetivt noe å si! Daedric piler er de beste pilene, og du kan finne en del av dem i samme shrine du finner Daedric longbow (beskrevet over). De beste enchated arrows er en som tar har 5000 drain health, men er det bare EN av i hele spiller. Tror den heter noe med blood arrow eller noe slik. (skal sjekke det når jeg kommer hjem). Men har du god marksman skill så kan du få bedre resultater med billige piler, istedet for å bruke masse penger på dyre piler.
DidzisK Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Først en korreksjon. Maelkashishi shrine er til vest fra Maar Gan (til venstre) og litt til nord (opp), ikke til øst som jeg skrev først. Ja, 8 stk Daedric Arrows ligger ved siden av longbow. Kjedelig jobb å plukke dem opp (vanskelig å treffe ) Jeg er helt enig at enchanted piler er mye kraftigere enn vanlige. Men er vanlig Daedric pil kraftigere enn en vanlig Iron pil?
KO- Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 (endret) JA på spørsmålet om daedric arrows er kraftigere enn Iron arrows. Endret 10. mai 2005 av KO-
.tomf Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Noen måte å kurere seg selv fra å være varulv? Har blitt ferdig med varulv questene i Bloodmoon, tror jeg.
KO- Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Noen måte å kurere seg selv fra å være varulv?Har blitt ferdig med varulv questene i Bloodmoon, tror jeg. Når du blir smittet av sykdommen, kan du heale deg med en cure common desease INNEN tre dager. Etter det kan du ikke kurere deg. Men når jeg kommer hjem skal jeg sjekke litt comsolen etter kommandoer som kan hjelpe deg. Mener å huske jeg kunne de en gang
brd Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 når eg legger inn bloodmoon og tribunal kommer det sånt ID_SNOW og ID_WHEATER greier kva skal eg gjere
brd Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 ikkje trykk alt+tab når du spelar, da klikker heile driten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå