Gå til innhold

WOW = Brenn!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Har et ganske forunderlig prooblem som er som følger;

når jeg spiller Wow (World of Warcraft) så blir alle harddiskene mine kokvarme!

jeg brenner meg seriøst om jeg holder fingeren på en av de!

har montert 2 vifter inni kabinettet i håp om at det skulle ordne seg, men ikke noe hjelp i det.

Noen som kunne ha peiling på hva som skjer?

#Edited#

Info: 3x Western Digital Caviar HD's

120gb(ide), 80gb(ide) & 200gb(s-ata)

WinXP

Mvh. Marius

Endret av Lauritz1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
har du viftene slik at minst en av de trekker luft over harddiskene da?

nei. har en som står helt under der harddiskene er, den blåser oppover, så har jeg en som står litt til siden, den blåser mot harddiskene.

Skrevet
Tror ikke dette har noe med wow å gjøre... :roll:

tror ikke jeg heller, men har aldri hatt problemer med det før, funker fint å spille alle andre spill som jeg har spillt til nå.

Skrevet

Med en vifte foran harddiskene vil du fikse problemet.

Er ikke så mye som skal til for og kjøle harddisker, så hvis du har en gammel vifte eller noe slik liggende, kan du feste den foran harddiskene og koble viften på 5V.

Skrevet
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...