Gå til innhold

Har Chaos Theory forskjellige cover?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bare lurer, siden mange sider har forskjellige cover bilder for Chaos Theory.

Selv har jeg dette coveret:

B0002LIFF4.02.LZZZZZZZ.jpg

Men på flere nettsteder har jeg sett dette bildet:

sv3307210175403.jpg

Er det virkelig forskjellige cover-bilder, eller er det bare noen nettsteder som har feil bilde? :dontgetit:

Endret av MeTa][iC
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

tror det andre er i usa og det øverste er europa ;)

edit: hvis du ser nærmere så ser du at det øverste er dvd-rom og det nederste er cd-rom :yes:

Endret av hansol123
Skrevet
tror det andre er i usa og det øverste er europa ;)

edit: hvis du ser nærmere så ser du at det øverste er dvd-rom og det nederste er cd-rom :yes:

Aah! La ikke merke til det, jeg. :)

Skrevet

Ikke for å være slem men man må være temmelig blind for å ikke kunne se at det øverste coveret er en DVD-Rom versjon av spillet (sannsyligvis Europa versjonen) mens det nedertse er en CD-Rom versjon (sikkert fra USA). Mye bedre med en DVD plat eenn 6 CD`er :tease:

"MeTa][iC" hvis du har veldig lyst på det andre coveret kan du jo ha det som bakgrunnsbilde på PC`en da. ;)

Skrevet

Jeg forstår at det er bedre med èn DVD, men jeg har fortsatt lyst på det andre cover-bilet.

Angående dette med at jeg kan bruke cover-bildet som bakgrunn, har ikke noe med jula å gjøre...

Skrevet

I USA har de ikke PEGI-merking, så det er ikke det som er grunnen til forskjellen. Begge de covrene var ment for Europa. Det nederste coveret er sikkert et gammelt cover, før de bestemte seg for å gå over til DVD.

Skrevet
[iC' date=20/04/2005 : 13:28] Jeg forstår at det er bedre med èn DVD, men jeg har fortsatt lyst på det andre cover-bilet.

Angående dette med at jeg kan bruke cover-bildet som bakgrunn, har ikke noe med jula å gjøre...

Vell man kan ikke få i pose og sekk. Pluss tipper at med tiden så glemmer du det coveret uansett. Er lite sansylig at du kommer til å tenke på det coveret 24/7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...