Hr. Jenssen Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 (endret) Bare lurer, siden mange sider har forskjellige cover bilder for Chaos Theory. Selv har jeg dette coveret: Men på flere nettsteder har jeg sett dette bildet: Er det virkelig forskjellige cover-bilder, eller er det bare noen nettsteder som har feil bilde? Endret 17. april 2005 av MeTa][iC
Hr. Jenssen Skrevet 17. april 2005 Forfatter Skrevet 17. april 2005 er nok spelet som har forskjellige cover. Huff, da har jeg heller lyst på det andre coveret!
hansol123 Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 (endret) tror det andre er i usa og det øverste er europa edit: hvis du ser nærmere så ser du at det øverste er dvd-rom og det nederste er cd-rom Endret 17. april 2005 av hansol123
Hr. Jenssen Skrevet 17. april 2005 Forfatter Skrevet 17. april 2005 tror det andre er i usa og det øverste er europa edit: hvis du ser nærmere så ser du at det øverste er dvd-rom og det nederste er cd-rom Aah! La ikke merke til det, jeg.
Wooho Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Ikke for å være slem men man må være temmelig blind for å ikke kunne se at det øverste coveret er en DVD-Rom versjon av spillet (sannsyligvis Europa versjonen) mens det nedertse er en CD-Rom versjon (sikkert fra USA). Mye bedre med en DVD plat eenn 6 CD`er "MeTa][iC" hvis du har veldig lyst på det andre coveret kan du jo ha det som bakgrunnsbilde på PC`en da.
Hr. Jenssen Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Jeg forstår at det er bedre med èn DVD, men jeg har fortsatt lyst på det andre cover-bilet. Angående dette med at jeg kan bruke cover-bildet som bakgrunn, har ikke noe med jula å gjøre...
TST Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 I USA har de ikke PEGI-merking, så det er ikke det som er grunnen til forskjellen. Begge de covrene var ment for Europa. Det nederste coveret er sikkert et gammelt cover, før de bestemte seg for å gå over til DVD.
Glipp Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 jeg å synes det nederste koveret er kulest.. de skulle ha valgt det.. eller begge to.. slik at man kunne velge i butikkene
Hr. Jenssen Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 eller begge to.. slik at man kunne velge i butikkene Jepp, slik som WoW.
Wooho Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 [iC' date=20/04/2005 : 13:28] Jeg forstår at det er bedre med èn DVD, men jeg har fortsatt lyst på det andre cover-bilet. Angående dette med at jeg kan bruke cover-bildet som bakgrunn, har ikke noe med jula å gjøre... Vell man kan ikke få i pose og sekk. Pluss tipper at med tiden så glemmer du det coveret uansett. Er lite sansylig at du kommer til å tenke på det coveret 24/7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå