Gå til innhold

Invalid cdkey (har ekte)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har ikke spilt Bf1942 på lenge, men i dag fant jeg ut at jeg skulle pusse støvet av det. Jeg startet med noen boter, for så å spille online. Og det er da jeg skal joine servere at jeg skjerer seg. Selv om jeg har ekte cdkey, så får jeg opp "Invalid cdkey". Det var aldri noe problem å joine servere før, men nå har det altså skjedd noe.

Noen som vet hva det kan være?

Takker for alle svar! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En eller annen idiot har brukt en key generator og truffet akkurat din key. Jeg hater folk som ikke kjøper online spill med egen cd key. De ødelegger for så mange andre.

Men jeg kan ta feil, send en mail til EA Games du.

Skrevet

Har du prøvd å starte på andre servere? Har fått denne meldingene noen ganger selv. Mener jeg leste en plass at dette faktisk er normalt. Tror det ble anbefalt å rense litt opp på maskinene, alt som har med internet å gjøre. Da menes det cookies og temp mappa.

Prøv det og se hva som skjer. ;)

Skrevet

Takk for alle svar :D

Har prøvd flere servere nå, og det samme skjer hver gang :no:

Trur mest at noen har hatt griseflaks og truffet akkurat mitt cdkey med key-generator, så skal sende en mail til EAgames, som Snake Eater anbefalte.

Skrevet
Takk for alle svar :D

Har prøvd flere servere nå, og det samme skjer hver gang :no:

Trur mest at noen har hatt griseflaks og truffet akkurat mitt cdkey med key-generator, så skal sende en mail til EAgames, som Snake Eater anbefalte.

Det enkleste er bare å gjøre følgende:

1. Ta bilde av manual (baksiden med cd-keyen), cd-er og cover

2. Sende disse med epost inkludert en forklaring og si at du vil ha ny cd-key

3. Motta ny cd-key med epost

Skrevet (endret)

EA har så mye penger at de ikke burde stille for mange spørsmål. Steam og Valve er jo helt firkanta når det gjelder dette, hva koster det dem å gi deg en cd key i stedet for en sur kunde som forteller alle vennene sine om hvor upålitelig Valve er.

Endret av Snake Eater

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...