And1Baller Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 MasterChief fra Halo for de som ikke visste det.
Melfacion Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Det er mange som kan gjøre krav på den tittelen, men jeg tror først og fremst Guybrush Treepwod fra Monkey Island serien er min favoritt. Først og fremst pga. hans glimrende personlighet og utmerkede sans for humor
Kuroneko Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Tjaa, skurken i Deus Ex, han som du i begynnelsen fikk vite at akkurat hadde blitt director of FEMA, han hadde i alle fall den kuleste stemmen noensinne. Jøje meg.
Poor Leno Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 Det er mange som kan gjøre krav på den tittelen, men jeg tror først og fremst Guybrush Treepwod fra Monkey Island serien er min favoritt. Først og fremst pga. hans glimrende personlighet og utmerkede sans for humor I could'nt agree more
Deadringer Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) max payne, the punisher, solid/naked snake, masterchief, jack carver, og riddick. og seffølgelig gordon freeman. edit: JA! og seffølgelig Duke "the king " Nukem! samt hitman Endret 23. april 2005 av headcleaver
ZlummGlumm Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Som når?? Nevn en gang Snake ikke er tøff!! Han er jo max tøff hele tiden. Tja... det er tider i 2ern hvor han bare snakker masse tull, jeg veit at det er Kojima som prøver å prate igjenom Snake... men det ødelegger litt av imaget av snake syntes nå jeg. Naked Snake er jo en helt annen snake, som jeg liker enda mindre av grunner som ikke kan nevnes her(spoiler).
hansol123 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 sam fisher, max payne, solid snake eller hav han hetter. og GORDON freeman
Seppe . Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Solid Snake og Dak'kon fra Planescape: Torment.
Poor Leno Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Aksel, i "Twisted Metal" serien er fet!!!!
Piratpjokken Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 1. Gordon freeman 2. Guybrush et-eller-anna fra the course of monkey island 3. Solid snake 4. Sam fisher
Poor Leno Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 1. Gordon freeman2. Guybrush et-eller-anna fra the course of monkey island 3. Solid snake 4. Sam fisher * Guybrush Threepwood
Zippio Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Cloud fra FF7, mystisk fortid og det tøffeste sverdet Vivi Ornitier fra FF9 er den morsomste. delt 2 plass med Vivi = HK-47 fra KOTOR
tep0sen Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Kain fra Legacy of Kain. Han har bare så utrolig fet og arrogant stemme at det er sykt, altså den perfekte vampyrkongen Solid Snake er jo bare übertøff han også og gir buksevann til superspionen Sam fisher (som ikke har noen personlighet) Liker desuten de andre MGS karakterene. Spesielt Psycho Mantis fra mgs1 og Fortune fra mgs2.
Chasseur Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Hvorfor, HVORFOR har ingen sagt Cate Archer fra No One Loves Forever? Figur med bedre humor, skyteferdigheter og stil, skal en lete legne etter. Hv? Hørte jeg en mygg si Lara Croft? Bah, ta'rei en bolle!
Agres Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Solid Snake, Cloud Strife, Sephiroth eller Vivi Ornitier. Mine er Solid Snake, Cloud Strife, og Vivi. Samtidig har jeg sephiroth som favoritt Villian. Hvem er du egentlig? Ett skyggebilde av meg selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå