Gå til innhold

Får man fortsatt en måned gratis spilletid?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uhm, som førstegangsregistrerer, så får jeg opp hva jeg vil betale med, jeg vil betale med Prepaid Card....

 

Hvis det så var 30 dager gratis, hvorfor skal jeg da taste inn denne? Og hvorfor må jeg gjøre dette første gang??

 

Kjøpte spillet i dag btw...

 

Edit:

 

Kjøpte ikke noe prepaidcard... :S

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Caddy, står bak: Pre paid card option commits you to a 60 days minimum subscription in order to take advantage of the first month.

 

Altså så må man kjøpe Prepaid sammen med spillet, er sur på Blizzard :angry: .

Fant ut av det nå, skulle akkurat registrere, får bruke kredittkort da (noe jeg ikke har).

Lenke til kommentar
Caddy, står bak: Pre paid card option commits you to a 60 days minimum subscription in order to take advantage of the first month.

 

Altså så må man kjøpe Prepaid sammen med spillet, er sur på Blizzard :angry: .

Fant ut av det nå, skulle akkurat registrere, får bruke kredittkort da (noe jeg ikke har).

Hei alle sammen, er ny på forumet jeg :D

 

”sur på Blizzard”

Jeg er ganske forbanna på Blizzard jeg, frustrert over dette h**** tes ”opplegget” på dette spillet. Er det ikke det en så er det, det andre………Grrrrrrr….

 

Hvordan i huleste for en reg en konto, ”gi en venn 10 dager fri tilgang” til å prøve wow?

Må da denne vennen også registrere seg med visa kort?

Lenke til kommentar
Jepp. Du kan enten kjøpe gamecards eller bruke et kredittkort. Og selv om aldergrensen på selve spillet bare er 12 år, er vel grensa på å lage en konto atten år, så vidt jeg vet.

Aldersgrensa er 13år, det er ikke værre enn å taste inn foreldrene sitt kontonummer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...