Gå til innhold

psp biligst mulig

Anbefalte innlegg

Skrevet

klarer ikke vente til psp kommer i butikk hyllene derfor skal jeg bestille fra nettet, men hvor lønner det seg og handle....

har kikket litt på lik-sang.com og digiworks.no.hva koster det og importere en psp fra japan via lik-sang? hvor gjør jeg det beste kjøpet, noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte selv fra LIK-SANG og fikk min PSP etter 35 1/2 time fra den ble sendt fra ASIA til den kom på DØRA i OSLO.

Husk , det blir en tusenlapp i moms. Digiworks bør du kanskje vurdere da?

Skrevet
Digiworks bør du kanskje vurdere da?

Vil absolutt ikke anbefale digiworks. Virker som en veldig amatørmessig butikk. Bestilte PSP og noen spill fra de for over en 1 uke siden men enda ikke sett snurten til det. Ifølge mailen skulle jeg hatt det for mange dager siden. På siten der nå så står det at alt er utsolgt og ikke kommer inn noe før om noen dager.. :thumbdown:

Skrevet
Digiworks bør du kanskje vurdere da?

Vil absolutt ikke anbefale digiworks. Virker som en veldig amatørmessig butikk. Bestilte PSP og noen spill fra de for over en 1 uke siden men enda ikke sett snurten til det. Ifølge mailen skulle jeg hatt det for mange dager siden. På siten der nå så står det at alt er utsolgt og ikke kommer inn noe før om noen dager.. :thumbdown:

Jeg kan gi deg et lite tips,, du burde kansje se på "LAGERSTATUSEN" før du bestiller,, du kan bestille selvom det ikke er på lager,,men da er du på en vente liste når den kommer

Skrevet

Legg inn ervaring i "WEBSHOPGUIDEN" :p

Skrevet

Vil absolutt ikke anbefale digiworks. Virker som en veldig amatørmessig butikk. Bestilte PSP og noen spill fra de for over en 1 uke siden men enda ikke sett snurten til det. Ifølge mailen skulle jeg hatt det for mange dager siden. På siten der nå så står det at alt er utsolgt og ikke kommer inn noe før om noen dager..    :thumbdown:

Legg inn ervaring i "WEBSHOPGUIDEN" :p

Eller bare les det som sir-alex skrev.

• 3 uker senere...
Skrevet
Hos Lik sang tar det bare 3 dager å få PSP til Oslo

Hos Digiworks har du PSP'n dagen etter hvis du er heldig!

ok...........bor i kristiansand...men kan vel ikke ta så mye mer tid............ps: psp'en på lik-sang koster 279 us$ hvor mye blir det i norske kroner??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...