BlackMamba Skrevet 15. april 2005 Forfatter Skrevet 15. april 2005 HaHa 6 stk på en granat er bra. men jeg var på lan hos en kamerat for 2 uker siden og vi spilte online på en server med 24 stykker. Vi spilte på aztec og jeg og han sto b1 og spraya på dørene og så kasta jeg HE så venta han litt også kasta han og da kom hele T ut og han tok 10 stk. Det er det sykeste jeg har sett. Jeg har ikke screenshoten m,en jeg vet det var en av de andre som spilte på serveren som tok. Men alt var jo mest gull da. Hele T hadde nesten ikke liv og storma helt likt! Neppe om jeg tror på det , sannynligheten for det er like stor som å vinne i lotto. Granaten skader nesten ikke en dritt på de som står lengst bak , dammage blir dempet av de som står fremst. Så det er så si umulig og drepe så mange men , hvis alle har 1 hp igjen "kanskje".
c[`]laburk Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Jeg har klart 5stk med HE på de_dust2 En fyr som hivde ned trappa ved den ene bombeplassen. Jeg hivde seff etter, og vips har vi 5 nye kills og mye respekt på serveren!
Mala Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Er ingen problem det der. Prøv å ta 2 HS på en Glock-burst du! Det har jeg gjort 2 ganger! Men det var på 1.6 i PCW. Recorden med AWP er 4 på ett skudd. Glocken er simpelt. Men bullshit! det med awp Busted!!
lsdfffffffffdfs Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 bah, har noen på skolen som påstår de klarer 5 hs på rad med awp, og at det er mulig. har prøvd å forklare at 3 er maks..men det tror de ikke på..
zaico Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Så du mener at granater er mer "random" i CSS enn i 1.6? Typisk eksempel på en som liker 1.6 bedre enn CSS fordi "alle" andre gjør det. Hva med å bare respektere andre sine meninger om det og det spillet, uten å gjøre noen stor sak ut av det? Begynner å bli ganske irriterende at når noen kommer med en uttalelse som kan være litt "slem" mot CS: Source, så føler alle CS: Source-diggere seg truffet. Eller er det bare jeg som irriterer meg over dette? (Beklager off-topic.) Når andre sine meninger er direkte feil, så er det ikke enkelt å respektere de. Granaten flyr dit de kastes i både CSS og 1.6, så dette er nøyaktig like imponerende som 6 "granatfrags" i 1.6.
zaico Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 bah, har noen på skolen som påstår de klarer 5 hs på rad med awp, og at det er mulig.har prøvd å forklare at 3 er maks..men det tror de ikke på.. Tror det er mulig, har selv et pent 3HS skudd på de_dust2, ser ingen grunn til at 4. og 5. mann i den "rekka" ikke skulle blitt drept. Men er ikke helt sikker.
GoldlaXiE Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 (endret) bah, har noen på skolen som påstår de klarer 5 hs på rad med awp, og at det er mulig.har prøvd å forklare at 3 er maks..men det tror de ikke på.. Tror det er mulig, har selv et pent 3HS skudd på de_dust2, ser ingen grunn til at 4. og 5. mann i den "rekka" ikke skulle blitt drept. Men er ikke helt sikker. Det er ikke mulig. Kulene på CS går bare gjennom 3 lag med vegger, og dermed også 3 lag med folk. Som sagt tidligere i tråden. Det er det jeg har lest og hørt vertfall! Endret 18. april 2005 av Gullegutt
pr0xy H4xx0r Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 tok 7 stk ein gang på public på dd2, der borte ved døra ved lang
harriFrontier Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Du er ikke tøff før du har tatt HS med HE
TheDarkListener Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Du er ikke tøff før du har tatt HS med HE Mye tøffere å ta hs med flash da... Men 3 kills og oppover med HE er nice.
Rostad Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) jeg har tatt 4 stykker med HE en gang, men det var mot boter... 6 stykker er jo ganske så nice dah...! Endret 21. april 2005 av SubWhoofer
wilai Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Pubmaster sin frag movie har dei klart å ta 10 stk med 1 HE
€THA Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 (endret) Må tilføye at jeg selv har klart 6kills med HE, men det var på Warcraft3 server der jeg hadde 5x dmg med HE (Var orc). Så det teller vel ikke EDIT: Har foresten aldri sett at noen har tatt HS med HE...går dette fortsatt ann da eller? Endret 22. april 2005 av €THA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå