BlackMamba Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Altså hvis det er noen her som har klart å få flere frags enn meg? på 1 HE. Da fortjener han/hun en medalje eller komme på vg.no. Jeg har aldri hatt så grise flaks i mitt liv , jeg kommer fra lang og kaster en HE inn i dobbel portene "i det jeg kasta så ble jeg flasha" så jeg fikk ikke med meg at jeg hadde drept 6 stk med granat. Altså jeg repeterer 6 stk . Jeg spør meg selv hvordan jeg klarte det. Det må ha vært et mirakel . Er det usakelig at gud kan lage mirakler i spill ? Og som du ser så spiller jeg på en seriøs server , så dette er ikke noe kødd. Jeg har bare bevis på at jeg har drept 4 stk med granat , fordi teite cs s har sperra til 4 linjer i høyre hjørne. Hvis jeg hadde tatt screenshot av Consollen så står det hvor mye dammage jeg har gjort "ikke hvor mange jeg har drept" Så dere har bare mitt ord på at jeg drepte 6 stk Så tro hva dere vil men , uansett så rocker jeg og eier alt Til dere som er nabber, så er mapet dust2
defzx Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 skjer jo ofte at vi dreper mange med HE, men 6 stykk var jevla bra:P Hvis 2 på ditt lag hiver granater og skader alle til lav HP så kommer din å dreper alle, sånn skjer og det er gøy:D En gang på PCW heiv alle He fra dust2 og ned midt så tok vi alle på 1 sec Det er gøy! 5on5 pcw..
AvaloN - TLW Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Jeg har klart 8 mens fettern min har klart 7! Detter var i CS:CZ for godt 1. år siden! Bildet er tapt pga pcen kræsja!
GoldlaXiE Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Fin den! Har sjølv berre klart 3.. 3 med granat og ein med m4 rett etterpå..
Wotan Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Altså hvis det er noen her som har klart å få flere frags enn meg? på 1 HE. Har tatt deg med granat, opptil flere ganger.
brd Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 tok 2 oppe i de_nuke på cs1,6 EID:) -faen til du guller da BlackMamba hehe
Overguard Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 I 1.6 har jeg tatt 6 stk! men i source er det meste jeg har greid 4! Må tilføye at det i 1.6 var mot boter! Jeg og en kompis peisa innpå en 20-25 boter på de_dust, først så skada vi dem å blablablablalbal. Så kom HEen min å tok 6stk! Kan legge opp bilde fra source hvis dere ikke tror meg! (regner med dere gjør det)
Sigga Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Fin den der:P Selv suger jeg med HE grenade, skader som oftest meg selv bare.
Shimano Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Yay! Tror selv at jeg har klart 4 på en gang - og var storfornøyd med det
CPurcell Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Det så ganske sweet ut da. Du skal ha respekt for den der hehe. Jeg har klart maks 4 stykker, kanskje 5 på en he. Det kan fort bli morro med granatene.
DevN Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Selv suger jeg med HE grenade, skader som oftest meg selv bare. Haha, kommer den tilbake igjen?
A.J Green Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Ofte jeg også presterer å kaste en HE i f.eks en kasse slik at den spretter tilbake. Men oftest ikke.
Zippio Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Blir kjempe glad bare eg dreper 1... kanskje fordi eg aldri bruker granater vel vel.. det meste eg har drept med en granat er 2.. Ikkje så mye.
dagan Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 HaHa 6 stk på en granat er bra. men jeg var på lan hos en kamerat for 2 uker siden og vi spilte online på en server med 24 stykker. Vi spilte på aztec og jeg og han sto b1 og spraya på dørene og så kasta jeg HE så venta han litt også kasta han og da kom hele T ut og han tok 10 stk. Det er det sykeste jeg har sett. Jeg har ikke screenshoten m,en jeg vet det var en av de andre som spilte på serveren som tok. Men alt var jo mest gull da. Hele T hadde nesten ikke liv og storma helt likt!
Hr. Jenssen Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Hva var meninga med å starte en hel tråd for å legge ut ETT bilde, når han heller kunne legge det inn i "Morsomme CSS bilder"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå