Gå til innhold

Hvordan fjerne hakking/lagging når man spiller Cs


Anbefalte innlegg

Halla folkz...Når jeg spiller Cs så hakker det når jeg spiller...Det vil si at når jeg går rundt på en map så plutselig stopper hele spillet å så går det 2-7 sek. så er Cs oppe å går igjen...Det er irriterende, jeg blir alltid drept...Dette vil kanskje gjøre sånn at jeg ikke får være med i clan og konkuranser og sånt....Hvis noen vet ossen man fjerner detter så please svar meg...jeg trenger desperat hjelp med dette :D (ps. Dette skjer bare når jeg spiller over nett)

Colt og Ak rulez

Deagle rulez 2

Endret av gulku
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, det lurer jeg å på.....Jeg har 5MB/5MB linje å hele tiden når jeg skal spille på catchgamer sin servere så lagger det, det står at pingen min er 20-30.....sinnsykt irriterende når jeg prøver å spille !! Kan det ha med innstillingene på rates'n eller cl_updaterate'n??? vil gjerne ha svar!

Lenke til kommentar
Halla folkz...Når jeg spiller Cs så hakker det når jeg spiller...Det vil si at når jeg går rundt på en map så plutselig stopper hele spillet å så går det 2-7 sek. så er Cs oppe å går igjen...Det er irriterende, jeg blir alltid drept...Dette vil kanskje gjøre sånn at jeg ikke får være med i clan og konkuranser og sånt....Hvis noen vet ossen man fjerner detter så please svar meg...jeg trenger desperat hjelp med dette :D  (ps. Dette skjer bare når jeg spiller over nett)

Colt og Ak rulez

Deagle rulez 2

Hei hei hei, det hjelper verken å legge inn steam på nytt eller laste ned drivere.

 

Dette er et ping problem.

 

Prøv å spill på en server der du har LAV ping eller du kan prøve og avslutte så mange som mulig program før du begynner å spille.

 

Jeg har også tråløst nettverk, har aldri hatt et problem med laggnin forde.

Endret av Mr. Freeman
Lenke til kommentar
Har samme problemet! Det begynnt når vi kjøpte routeren Jensen skandinavian. Hos meg må det være den så gjøre det, fordi når jeg kobler pcen til nettet uten router så funker det plettfritt.

Vi har også en Router...Så det er noe feil med Routern da?

Lenke til kommentar
det er ikke elendig det er det nyeste skjermkortet fra ati....ehhh ;)

Håper det var en spøk! Det er noe feil med nettet ditt. Det er iallefall et ping problem du har slok som du forklarer hakkingen!

Jeg skjønner ikke jeg har jo Dell Opti Plex Gx 280 den har 1024 mb ram og 160 gb harddisk...Hvilken skjerkort burde jeg ha da...???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...