likferd Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Stemmer det, men det er ikke så lett å komme innpå Hunter. For enkelte klasser kan det være et problem ja. Ellers hadde hunter hatt det enda vanskeligere
Dandar Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Dette er de klassene jeg sliter mot; Druid/Priest/Rogue m/Poison og GODE Warriors. Har aldri tapt en duel mot en Mage, mulig jeg kun har spillt mot dårlige da. Hunter er vel egentlig en PvE klasse
MysticoN Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 styr unna hunter... er utrolig morro til lvl 30.. men 9 av 10 angrer på at de valgte hunter seinere.. fordi blizz hater hunter:(
Potetdamen Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 (endret) Vil tro hunter en dealer ja var en hunter som tok feign death i et instance så fikk jeg 10 mobs på meg , wtf Endret 14. april 2005 av geedoo
MysticoN Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 hehehe... du er rogue ikke sant? er mange hunter som ødelegger grps..
Potetdamen Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 hehehe... du er rogue ikke sant? er mange hunter som ødelegger grps.. stemmer , og stemmer
Kirikiri Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 betyr "mob" "mobile"? Først trodde jeg det var ein mob, det engelske ordet for gjeng vet dere. Nei, du har en mob = mobile = en ting å denge på. Du har flere mobs, og du har en group of mobs. En group of mobs er ikke det samme som en gruppe med flere gjenger. KK
Izor Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Hvordan kom du fram til at mob`s er mobiles? Er det noe du har funnet på selv eller?
Bautastein Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 (endret) Vil tro hunter en dealer ja var en hunter som tok feign death i et instance så fikk jeg 10 mobs på meg , wtf Var dette i starten av pullinga? I så fall burde du vært langt unna hunteren, slik at mobsene løp tilbake på plass etter feign death (etter hunterens dårlige pull. Les denne. Endret 14. april 2005 av Pinglebolle
Kirikiri Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Hvordan kom du fram til at mob`s er mobiles? Er det noe du har funnet på selv eller? Det sto i alle guider for Anarchy Online. Regnet med at det var noe som var gjengs for alle MMORPGs. På den annen side, jeg trodde også at Ding var noe alle skjønte. Det betyr "Ny level" i AO, etter et veldig hørbart Ding når du når toppen av XP-skalaen. Scroll ned til Mob her: http://www.anarchy-online.com/content/guides/dictionary/ KK
Izor Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Daså tenkte det bare var nå noen hadde sakt engang jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå