Gå til innhold

Den litt store 24-tråden, **spoilers**


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*MEGA SPOILER*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Syntes det var en utrolig god slutt, særlig de siste ti minuttene. Det blir spennende å se hva de to neste sesongene handler om nå som Jack Bauer er "død"... Kanskje han blir terrorist? :p

Lenke til kommentar
*MEGA SPOILER*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Syntes det var en utrolig god slutt, særlig de siste ti minuttene. Det blir spennende å se hva de to neste sesongene handler om nå som Jack Bauer er "død"... Kanskje han blir terrorist? :p

neei!! :cry: hvorfor leste jeg det da!!? :blush: går så sinnsykt treigt her.. får nok ikke sett det før i forhåpentligvis kveld, eller i morgen..

Endret av erlendru
Lenke til kommentar

sett ep23 nå.. fytte hel**te så bra!!!! spennende assa!! får ikke sett ep24 før i morgen da tror jeg :no: er på 78% nå.. og vi har tentamen :cry: kan altså ikke sitte oppe til klokka 2 lissom.. :nei:

 

edit: har alle hatt treig hastighet eller? brukte 5-6 timer på å laste ned ep23.. gikk aldri over 30kb/s :cry: ikek ep24 heller... :nei:

Endret av erlendru
Lenke til kommentar
sett ep23 nå.. fytte hel**te så bra!!!! spennende assa!! får ikke sett ep24 før i morgen da tror jeg  :no:  er på 78% nå.. og vi har tentamen :cry: kan altså ikke sitte oppe til klokka 2 lissom.. :nei:

Våger du å si at tentamen er viktigere enn 24? :ohmy:

 

Edit: Ja, alt ble fucka etter de la ned BT... RIP.

Endret av Ferr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...