Gå til innhold

Blogg klar til kritikk!


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei igjen!

 

Kommer med en liten oppdatering på bloggen min nå.. For det første har jeg flyttet den "nye" utgaven til http://michael.o2mlab.com, for å gjøre adressen litt enklere.

 

Har gjort noen forandringer fra selve skoleprosjektet, har blant annet skiftet ut menyen fra å være ren tekst, til å være grafisk (les: post-it lapper), endret noe på fargevalget (bakgrunnen er blitt lysere i body, h2-elementene har fått en litt blassere blåfarge og linkfargen har endret seg litt fra forrige utgave), laget en søkefunksjon på siden, slik at man kan søke etter ting som er skrevet på siden min. Har også endret kommentardelen, utseendemessig. Lagt på en liten detalj, samt endret litt på fargene her óg..

 

Holder fortsatt på med den, slik at den ikke er 110% ferdig.. Skal etter hvert få bedret arkivdelen, helt grei slik den er nå, men ikke helt optimal tror jeg.. Har også noen planer om å endre menyen på høyre side ut i fra hvor man er på siden min.. Alt dette er som sagt videre prosjekter som jeg tar når jeg har tid..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...