Aiven Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Man puller ikke med amined shot, om du critter og får en crit for 2k så skal det veldig mye til får en warrior og ta tilbake aggro før du er død. Feign death = resist hvis mobsa er 60+. Men det er forhåpentligvis noe blizzard fikser etter vært. Når jeg puller i instancer noe som jeg ikke gjør så veldig mye så drar jeg som regel fram rank1 arance shot. Den gjør ikke mye dmg og dermed får du ikke mye aggro. Som regel når det gjelder store puljer med mobs så puller jeg ikke, til hensyn for warriorn. Er så mye lettere for en warrior og ha aggr fra begynnelsen istedet for og måtte springe etter meg og prøve og ta aggro fra meg. Må innrømme at hunterdelen ble litt teori, siden jeg kun har hatt en lvl 39 hunter. Uansett burde det være no problemo, dersom warrior bruker assist på deg og charger inn, med en demoralizing shout (uten sniper shotet, mulig du har rett i det).
Hanzo Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg bruker aimed shot nettopp for å gjøre mye skade, selvsagt så lenge mobsen står i still til mitt nivå. Det har enda ikke hent at jeg har blitt drep eller får ukontrollert mye aggreo på dette. Stor sett så merker jeg målet mitt, og alle som er ranged kjører på dette. Oddsen for at mobsen når frem til meg er liten. Tanken får stort sett ta seg av resten av gjengen, skjeldent du trekker en og en. Mulig jeg må skifte om på dette seinere, men på lv55 så funker dette problemfritt for meg ihvertfall. Men så puller jeg jo aldri instance bosser og denslags da.
Zindre- Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg bruker aimed shot nettopp for å gjøre mye skade, selvsagt så lenge mobsen står i still til mitt nivå. Det har enda ikke hent at jeg har blitt drep eller får ukontrollert mye aggreo på dette. Stor sett så merker jeg målet mitt, og alle som er ranged kjører på dette. Oddsen for at mobsen når frem til meg er liten. Tanken får stort sett ta seg av resten av gjengen, skjeldent du trekker en og en. Mulig jeg må skifte om på dette seinere, men på lv55 så funker dette problemfritt for meg ihvertfall. Men så puller jeg jo aldri instance bosser og denslags da. Du, kunne du tatt og recordet hvordan du gjør i instancer? Fordi jeg skjønner ikke hvordan du puller med aimed shot osv... Fordi jeg skjønner ikke helt hvordan du får det til, så det kan være lærerikt. (Jeg mener det)
cairn Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Zindre: Slik jeg ser det i rekkefølge med hvem som er best egnet til å pulle (sett bort fra resist på abort-evner): 1 hunter, 2 rogue, 3 paladin, 4 warrior Ta for eksempel upper blackrock spire, gruppene mellom beast og drakkisath. her er det 3 orcer og 2 drager som er linket. jeg som warrior puller fra drakkisath-rommet over brua (for å unngå adds fra patruljer (noe som er en garantert wipe)). Her tar jeg som regel 2-6k skade før alle mobbene er under kontroll. hvis mages ikke er raske med cc og offtank er rask på sin mob betyr det at jeg kommer dø - assassins med mortal strike som slår for 2k+ gjennom plate er ikke noe å rynke på nesen av hvis en hunter gjør dette pullet med traps vil det mest sannsynlig komme færre enn 5 mobs på en gang, noe som forenkler CC-muligheter. når en rogue bruker improved sap og ikke bryter stealth og så puller med ranged + sprint, gir det en mindre mob. paladins har skjold som (urettferdig nok ) gjør de udødelige i lang nok tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå