Mathiasman Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Overskriften sier vel det meste. Jeg skulle prøve å øke skjermoppløsningen inne på spillet. Men så kom denne feilmeldingen! Jeg lurer på hva jeg kan gjøre, det hjelper ikke å reinstallere. Det kommer det samme opp. Jeg har letet etter noe tekstbehandling hvor jeg kan endre oppløsningen. Men har ikke funnet det. Vet noen om en generator som kan åpne "hl.exe" og stiller på oppløsningen. Skjønte du det ikke? Vet du om noen måte jeg kan ordne på oppløsningen da?
am3k Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Siden spørsmålet omhandler counter strike flyttes tråden til cs-kategorien vår Ta deg tid til å lese gjennom alle kategoriene vi har på forumet, lettere å få svar når en poster i rett kategori
A.J Green Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Still den 640x480 eller 800x600 ved hjelp av den lille guiden til DevN: Start - Run: "regedit". HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Half-Life\Settings Forandre "ScreenHeight" og "ScreenWidth" tilbake til en oppløsning som støttes. Du kan trykke på "Decimal" for verdier du muligens forstår bedre. Denne løsningen er for øvrig presentert mange ganger tidligere på forumet - søk. (Ok, dette spørsmålet begynner å bli veldig irriterende. Er besvart sikkert 10 ganger før allerede.)
Rampage Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Still den 640x480 eller 800x600 ved hjelp av den lille guiden til DevN: Start - Run: "regedit". HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Half-Life\Settings Forandre "ScreenHeight" og "ScreenWidth" tilbake til en oppløsning som støttes. Du kan trykke på "Decimal" for verdier du muligens forstår bedre. Denne løsningen er for øvrig presentert mange ganger tidligere på forumet - søk. (Ok, dette spørsmålet begynner å bli veldig irriterende. Er besvart sikkert 10 ganger før allerede.) Nei, det er ikke det problemet, han har ikke satt for høy oppløsning for seg selv, problemet er at han ikke kan bytte video mode i det hele tatt Du prøver å bytte fra software ikke sant? Samme problemet hadde jeg, men når jeg innstallerte nye drivere så funket det
Mathiasman Skrevet 17. april 2005 Forfatter Skrevet 17. april 2005 ericthelord hadde rett:P jeg fikk det til. cs online, here i come!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå