hainz Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 LVL60 går glatt på 10dager med littegrann hjelp, av f.eks guild. (10døgn ingame) Brukte 14 på min, men det var druid, som er synes jeg den treigeste overall lvleren. Må forresten nevne at Druid er vanvittig bra late game til PVP og Instances. Men krever mye forståelse og er vanskelig å beherske. Men fram til lvl 30-40 er han egentlig litt kjip.
Sneglen Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Har vel 5 dager ingame nå, og er level 38 shaman. Opp til level 22 brukte jeg 23 timer Var med i EU Beta og ble level 27 der Raskeste måten å komme til level 60 må være å først få en karakter på level 60, slik at du vet hva du skal gjøre, og samtidig ha en hjelpsom guild
Gainwardrobe Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 (endret) Levlene 29-32 39-42 49-51 og 56-60 er saaakte Endret 18. april 2005 av Gainwardrobe
Amon Amarth Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Queta fra Jeremy fra PurePwnage "I did like lvl 60 in two days, so I think I might go and like solo Molten Core now" Litt usannsynlig men
Omar Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Queta fra Jeremy fra PurePwnage "I did like lvl 60 in two days, so I think I might go and like solo Molten Core now" Litt usannsynlig men [pirke] Jeg trur det var mer sånn her: "I got to lvl 60 in liek, 2 days or what ever." Så litt etterpå siern "So tonight, i figured i'll go solo in Molten Core"[/pirke]
PcT Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Den koreanske fyren spilte bare på rested xp... Og venner teleporterte ham rundt når han skulle grinde osv... Han spilte BARE på rested xp... Dermed får han dobbelt så mye xp per mob... IRL time ble MYE mer enn 3 dager...
p0zz Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Når jeg er lvl 60 er det store sjanser for at WoW blir slettet fra HD. Dette må utsettes lengst mulig. Hva mener du? At du da er lei?
Xzan Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Brukte vel 9 dager ingame på første char min til 60. Går fint og få en opp på 60 på et par uker om du har litt skills. Poenget er bare og ikke "sløse" bort tid på feks instances etc, bare grinde xp og passende quests. lowbie gear levler du fra fort uansett så om du ikke spiller warrior feks er du ikke så gear dependant.
Hanzo Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Har sløst så himla mye tid på å prøve å enten soloe quester som er røde, eller dra ned i instances uten tank eller healer. Klarer du ikke å sette igang en skikkelig gruppe, men healer, tank og riktig level, dritt i det. Bortkasta tid. 3 karer skulle til BRD i går, rundt lv55. to warriors og en pala... Lykte til! Har vært nede der med full team, tank og healer og alle med lv57-60 og fortsatt fått grisebank!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå