theck1 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Hei! Denne er muligens postet feil, men prøver likevel! Har et spørsmål angående windows xp pro x64 og steam. Vil steam funke uten problemer i denne windows versjonen, hvis ikke, hva kan isåfall gjøres for å få det til å virke? Meget takknemlig for svar rundt dette mvh theck1
Fat_ASS Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 mulig jeg tar feil men jeg tror dette er ganske feilpostet. ellers vet jeg ikke om det går fint men det hadde jo vært fint å vite... Hvor man henter win64 fra?? vet at det er/har vært gratis!?
MrLee Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 windows x64 vil kjøre 32bit programmer side om side med 64bit programmer (sålenge CPU støtter begge da, som alle de aktuelle CPU'ene for "oss" gjør) så det vil nok ikke bli et problem. Du vil ikke kunne kjøre steam med 64bit ytelse før Valve skriver om programmet til 64bit, men du vil ikke ha noen problemer med å kjøre det i 32bit i mellomtida nei.
theck1 Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 windows x64 vil kjøre 32bit programmer side om side med 64bit programmer (sålenge CPU støtter begge da, som alle de aktuelle CPU'ene for "oss" gjør) så det vil nok ikke bli et problem. Du vil ikke kunne kjøre steam med 64bit ytelse før Valve skriver om programmet til 64bit, men du vil ikke ha noen problemer med å kjøre det i 32bit i mellomtida nei. Okei, tusen takk for svar! Det var en gledelig nyhet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå