Gå til innhold

druid, positive/negative sider?


Anbefalte innlegg

Off topic: Finnes det macroer som gjør at jeg kan shapeshifte mellom forms uten å klikke på ikonene med musa?

 

Kirikiri

jepp, det er vel bare å lage en macro ala "cast Bearform" elns (finn ut spesifik kommando på wowwiki elns)

 

også binde en knapp til den? (evt. legge den på en bar og bare trykke shortcut key?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har noen her på forumet sett en film av en fyr som kaller seg Ferahgo, han er druid, han er sinnsykt dreven, knuser alt! Filmen heter "Gimped?" tror jeg =/

Men da får man i hvertfall sett hvordan en druid skal spilles :p

Den filmen va så BRA :D derfor eg laga ein druid ^^

Denne er jeg veldig interressert i å se.

 

Kan noen legge ut en link?

link : Gimped

Endret av SirDanceAlot
Lenke til kommentar
Han har laget en ny film nå, "Root down", som er mye bedre siden han tar folk som er samme level, ikke 3-4 under ;)

Jeg vet det, en kamerat har den, jeg har bare ikke tatt meg tid til å laste ned.

Er enig i at det er litt teit at han kun tar folk 3-4 lvl's under :(

Men uansett så er han god til å spille druid.

Lenke til kommentar
Har den kraftigste buffen i spillet.

Kraftigste? Vil vel si at PW:F er bedre, samme med Arcane Intellect. Kommer selvfølgelig an på hvilken klasse man er. MotW er litt bra for alle.

Hmm.. ikke? Si meg hva som er bedre enn å buffe samtlige stats pluss en god del mer i armour...? Vil vel si at den ganger alle klassene... Tror ikke du har opplevd MOTW på det fulle hvis du mener et annet buff er bedre.....

Lenke til kommentar
Har noen her på forumet sett en film av en fyr som kaller seg Ferahgo, han er druid, han er sinnsykt dreven, knuser alt! Filmen heter "Gimped?" tror jeg =/

Men da får man i hvertfall sett hvordan en druid skal spilles :p

Den filmen va så BRA :D derfor eg laga ein druid ^^

Denne er jeg veldig interressert i å se.

 

Kan noen legge ut en link?

link : Gimped

Noen som kan si meg hvem som har den første sangen i den filmen der... den va jo bare dritkul! :D

Lenke til kommentar

Personlig syntes jeg at druid er kult å spille som. Både variasjon og litt ferdigheter burde man ha. Men jeg anbefaler ikke å starte som en druid, hvis man aldri har spillt wow før nå. Det som også er kjipt med druid er at questene for å lære shapeforms er ubefattelig kjedelige og lange.

 

En ting som kunne vært fett hadde vært om Blizzard kunne "Boosta" opp Catskillen, som jeg legger merke til at ingen bruker.

 

Ellers syntes jeg Druid er en fet klasse :yes:

Lenke til kommentar
Personlig syntes jeg at druid er kult å spille som. Både variasjon og litt ferdigheter burde man ha. Men jeg anbefaler ikke å starte som en druid, hvis man aldri har spillt wow før nå. Det som også er kjipt med druid er at questene for å lære shapeforms er ubefattelig kjedelige og lange.

 

En ting som kunne vært fett hadde vært om Blizzard kunne "Boosta" opp Catskillen, som jeg legger merke til at ingen bruker.

 

Ellers syntes jeg Druid er en fet klasse :yes:

Begynte rett som druid, men har spilt caster type med heal og litt damage i AO før. Ikke noe problem, men kanskje ikke en helt noob-klasse heller.

 

Bruker ikke katt i gruppe, men bruker det mye solo. Nuker en mob til ca halv helse, så over til katt og rip rip claw (eller whatever) = død mob.

 

I går oppnådde jeg endelig et stort mål: Cool looking cheetah!

Når det gjelder shapeshift til bjørn og sel, så er det mest for å få deg ut på tur. Da jeg var i passende level hadde jeg allerede vært i Westfall (siste del av sel-quest) et par dager. For andre kan det være en utfordring å komme seg dit alene. Men noe av poenger er at du skal komme deg vekk fra Darkshore, og ut i verden. Ellers finner du hverken Ironforge eller Stormwind heller.

 

Kirikiri

Lenke til kommentar

Fikk tak i den litt før i dag, og trynet mitt var sånn: :ohmy:

 

Denne filmen er et must see!

Jeg synes det var litt tragisk for å være ærlig..

Når de var begynt på 5. minuttet på å drepe den magen var jeg drittlei :!:

Eneste de gjorde var å roote folk ihjel (og folk klager på frost shock..)

Takk og pris for diminishing returns.. (den root-spammen kommer ikke til å virke lenger)

 

Edit: Beklager! kommentaren min var myntet på filmen "roots down", og ikke på "InnervateD"

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Har en druid lvl 60:

 

Fordeler:

*Blir mer morsom å spille jo høyere lvl

*Vanvittig god teamplayer: roots,heal, forms, buffs, anti venom og curse, combatrevive, løpe rask i combat (40%konstant eller 60% for 15sek) veldig bra heal, men litt vanskelig å bruke. nukes.

*Rå i mass pvp, roots, instant relativ long range nuke, stealth, rask.

*En god Druid er den mest ettertraktede klassen late game. (merk: god)

*variert og morro

*Etter å ha spilt druid en god stund, ser du hvorfor han er den beste classen (vil ikke avsløre noe her, så det får du finne ut selv, hint: Prøv enn instance med 5xdruid et par ganger og prøv forskjellige ting så skjønner du tegninga.)

 

Ulemper:

Søppel DPS melee

Er relativ dårlig 1mot1 pvp

Er relativt dårlig til å creepe alene.

Er dårlig til å få XP alene.

Temmelig vanskelig å finne bra items.

 

Konklusjon:

For den ivrige og tolmodige er dette den beste classen.

Har du vanskelig for å få venner og liker å gjøre ting alene er ikke dette riktige valget. Er rå i groups, ganske crap alene.

Lenke til kommentar
Har den kraftigste buffen i spillet.

Kraftigste? Vil vel si at PW:F er bedre, samme med Arcane Intellect. Kommer selvfølgelig an på hvilken klasse man er. MotW er litt bra for alle.

Tatt direkte fra Blizzard sin hjemme side så tror jeg har rett:

 

"The most powerful buff of all the classes"

 

Se side:

 

WoW druid info

Endret av Sprayer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...