Gå til innhold

sx1 krasjet - nekter å sende meldinger


Anbefalte innlegg

Min sx1 fikk store problemer her en kveld. Først så krasjet absolutt alt av programmer jeg prøvde å starte. Fikk engang ikke opp menyen uten at jeg krasjet, heller ikke slått den av. Så jeg tok ut batteriet og tenkte det kunne ligge og fikse seg til dagen etter. Da jeg prøvde å starte den igjen dagen etter så kom det bare en rar lyd ved oppstart, og den slo seg av. Jeg fikk omsider startet den ved å putte i strømkabelen igjen (batteriet skulle ikke være tomt). Men den var ikke noe bedre, så jeg formaterte den.

 

Så til problemet;

Når jeg skulle sende melding, så ble jeg spurt om navn og nummer til meldingssentralen. Litt merkelig, da dette pleier å ligge inne. Så jeg skrev det inn selv. Men jeg får likevel ikke sendt meldingene, det kommer bare opp "sending av melding mislyktes".

 

Hva annet en meldingssentralen kan være feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har samme problem nå, for n´t gang. Må sendes inn for å fikses. I hvertfall min. Kan hende den går en stund så får du samme problemet. Og i verste fall sletter den tlf boken din... så ta backup. Er "fed up" med alle problemene med siemens telefonene jeg har hatt. så har bestilt meg ny telefon av annet merke! se om det blir bedre. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...