Gå til innhold

hvem vinner tippeligaen?

Mr. Fiskum

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

tittel sier det meste!! selv trur jeg at brann kan vinne læl om jeg holder med rosenborg! hva tror du?? ;) helst ikke stemme på dit lag!!

Endret av M.F.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey! Om folk vil snakke om fotball trenger du ikke komme inn der å si at fotball suger. Si til Klanen at fotball suger...

til klanen: fotball suger!!!!!!!

fornøyd toamt0-ulf?

Vel.. Du hadde aldri turt å si det personlig til en svær menn med masse VIF tatoveringer. Alle kan være tøffe på nettet. Til og med du.

Skrevet

Tror det er veldig vanskelig å tippe i år. Men jeg vil tro RBK vinner så vidt i år og. Deres hardeste motstander må være Vålerenga, men jeg tror ikke de klarer det når det gjelder.

Skrevet
HAM-KAM!!

Kamma i hjertet mitt!! :love:

OG DET ER GRØNT OG HVITT

KAMMA I HJERTET MITT!!! :love:

Før dagens kamp(er) trudde jeg Vålerenga, men siden HAM-HAM GRISEBANKA VIF 3-1 så trur jeg på HAM-KAM! :w00t:

(Jeg unnskylder bruken av caps lock ovenfor alle følsomme lesere, men dette er verdt det!)

Skrevet

Skuffende start for laget i mitt hjerte,VIF,men så kan det gå. Godt jobba av HamKam.

Jeg har fortsatt stor tro på Vålenga,håper bare ikke presset blir for stort på gutta. Enga tar medalje i år også,forhåpentligvis er det gullet :D

Skrevet (endret)

Kommer ikke til å rydde i denne tråden en gang til. Advarsler/ferie deles ut til de som fortsetter utenomsnakket.

Dessuten er det Start som vinner. :p Eller kanskje ikke.

Flyttes fra "Søppel" til "Sport og Idrett"

Endret av el-asso

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...