Gå til innhold

Er Protection Warrior gøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel Munch, problemet oppstår når du slåss mot ting som er immun til taunt. Da er det veldig kjekt å ha 100% ekstra threat fra shield bash (fra Shield Discipline) - og 15% extra threat generelt over hele linja på defensive stance. I tillegg vil jeg si at improved bloodrage og last stand er tre godt investerte talentpoeng.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel Munch, problemet oppstår når du slåss mot ting som er immun til taunt. Da er det veldig kjekt å ha 100% ekstra threat fra shield bash (fra Shield Discipline) - og 15% extra threat generelt over hele linja på defensive stance. I tillegg vil jeg si at improved bloodrage og last stand er tre godt investerte talentpoeng.

Joda, treet har et par bra ting, men det er så kjipt å bli ubrukelig i pvp og solo :(

Uansett, er det mange som er immune mot taunt i lvl 60 instancene? Har ennå ikke begynt på disse, driver med BRD. Vil du si at Shield Discipline er uunværlig som main tank i en 5 personers gruppe? Vurderer å "gimpe" meg til protection build, fordi alle vil ha det i instances :hrm:

Skrevet

Munch, du vil neppe møte immune fiender før Onyxia. Endel utfordringer før den tid med grupper av mobs hvor ikke alle kan kontrolleres vha sheep/sap, synes i alle fall jeg at ekstra threat generert hjelper meg i å holde aggro vekk fra healere på 2-3 mobs. Som oftest har vi med en eller to backup-tanks som tar hver sin mob mens resten av raidet kniper ned de jeg slår på i stort tempo (CT_RaidAssist + MT Targets ftw :p)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...