Gå til innhold

Din råeste PVP opplevelse.


Anbefalte innlegg

I går havnet jeg og en kamerat i en liten kamp i Southshore med 20 Horde og ca 15-20 Alliance, i starten ble Alliance eid av masse hordes i lvl 60 o.l, Men så fløy det inn et par lvl 60 og ordnet opp, det var spessielt en Alliance som utmerket seg, Mage lvl 60...Han/hun løp inn i en svær klynge med hordes og tok masse arcane explosion, tror han/hun drepte 5-6 stykker..

 

BTW dette var på min kamerat sin alternaltive character så jeg fikk ikke tatt mange kills(34 NE Priest), men jeg tror jeg fikk tatt en tulling med Shaddow Word: Pain :w00t: ...Jeg har ikke fått tak i dette geniale spillet ennå *glede seg til 15. April* Da skal jeg være mage :):love::w00t:

 

EDIT: litt retting her og der ;)

Endret av Rodney Mullen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var vel rundt 5-8 stykker men 3 gjekk etter me hadde drept windraideren og komt oss inn i vertshuset.

Holdt vel kjellern i rundt 30 minutter før det fant ut korleis dei skulle få oss tom for mana, sendte ned masse low (30-45) levels

(sikkert 15-20 stykker) som sprang i den trappa til slutt, og da me var nesten tom for mana storma dei som med rundt 10 level 60...

 

men men, det var jævlig artig, hadde vel drept rundt 50-60 alliance på rad før eg daua :(

 

Me drepte Windraideren og, var jævlig morsomt å sjå low levels som sprang opp til han berre for å finne ut at han ikkje var det for så å dø :D

 

nokken bilder fekk eg no tatt i alt kaoset :)

 

 

southshoreraid1_resize.jpg

 

southshoreraid2_resize.jpg

 

southshoreraid3_resize.jpg

 

southshoreraid4_resize.jpg

Lenke til kommentar

Så på world defence at Spiltertre ble attacket. Var i ogrimmar da og tenkte jeg skulle stikke innom å ordne opp.

 

Av en eller annen merkelig grunn hadde et raid på 10 level 60 alliance valgt dette lowlevel stedet å raide, og da jeg landet var det 2 stk som så meg.

 

Jeg løp inn i hula som er der med en druid og en warrior etter meg.

 

Warrioren hamret løs på meg mens druid root'et meg og healet warrioren.

 

Det jeg gjorde var å interupte druiden akkurat når han skulle ta en stor heal på warrioren. Så proc'et windfury inn og warrior mistet 1000hp på null komma nix :)

 

Etter på var det bare å hamre løs på druiden med null hp :p

Lenke til kommentar
Så på world defence at Spiltertre ble attacket. Var i ogrimmar da og tenkte jeg skulle stikke innom å ordne opp.

 

Av en eller annen merkelig grunn hadde et raid på 10 level 60 alliance valgt dette lowlevel stedet å raide, og da jeg landet var det 2 stk som så meg.

 

Jeg løp inn i hula som er der med en druid og en warrior etter meg.

 

Warrioren hamret løs på meg mens druid root'et meg og healet warrioren.

 

Det jeg gjorde var å interupte druiden akkurat når han skulle ta en stor heal på warrioren. Så proc'et windfury inn og warrior mistet 1000hp på null komma nix :)

 

Etter på var det bare å hamre løs på druiden med null hp :p

Det er mange som sier at pala er bedre enn shaman, men fy F*** Shamaner er DRIT bra!! :w00t: Skal selv spille Alliance da :whistle: Gnome Mage :love:

Lenke til kommentar

Hadde en laang PvP kveld der en horde raid gruppe på ca 25 stykk kom slentrende gjennom wetlands og gikk videre mot Thelsamar, tenkte jeg bare skulle "stikke innom" og se på (dette er på en PvE server).

 

Så en level 52 undead bli hamra på av 4 allierte.. kunne ikke dy meg (var lvl 34 rogue da) stealtha meg og gikk opp bak ham: ambush = dead guy.

Så braut helvete laus, men jeg overlevde såvidt. Fikk totalt 5 kills i kaoset.

 

Men det beste skjedde etterpå, ved Ranchen utenfor Ironforge, da raid gruppa jeg var med i dro videre og jeg stod i ro. En level 42 tauren shaman venta på at jeg skulle bli alene så han kunne ta meg. Men det gikk ikke så bra for ham, jeg hadde nettopp brukt en "nature resistance potion" som funka bra mot lightning bolten hans, og etter det sprinta jeg opp til ham og kampen var i gang! Litt av et kick! :D

Best av alt: jeg vant! :cool:

Lenke til kommentar

min morsomste var da jeg angrep en level 42 orc warrior, da jeg selv var level 40 paladin, uten for noen ruiner i STV, så da vi har sloss i 10 - 15 minutter og begge er low HP, kommer det en apekatt og dreper meg, så knerter den orcen etterpå. x_x

Lenke til kommentar
min morsomste var da jeg angrep en level 42 orc warrior, da jeg selv var level 40 paladin, uten for noen ruiner i STV, så da vi har sloss i 10 - 15 minutter og begge er low HP, kommer det en apekatt og dreper meg, så knerter den orcen etterpå. x_x

Jeg og en kamerat var i Arathi Southshore og kødda med Horde, da gjorde jeg noe lignende, jeg så en lvl 31 tauren warrior som slåss mot et par thieves, vi gikk helt nærme han og tok psychic scream (NE priest) :D Det som var så bra var at han havnet mitt i en svææææææær gjeng med npc'er og døde :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg ser du er mage, hva slags build har du?

Når jeg skal starte skal jeg gå arcane så frost etter hvert...

Eg har vert fire/arcane heile veien, er rett og slett det eg liker best, min høgaste crit har vert til nå 2071 dmg med combustion+pyroblast,

vanlig vis er dei rundt 1400 dmg, får å sjå talents pointa meine berre gå in her

 

http://www.wowrankings.com/viewb.htm?id=24175

2071 er mitt nye yndlingstall :p

Tenker jeg går Fire/Arcane jeg også.

Arcane Explosion er digg :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...