Gå til innhold

Trenger du materialer til professions ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Vet ikke om dette er en strålende ide, men tror den er brukbar. Jeg er selv Tailor (300/300) og tenkte at det hadde vært å ha en tråd hvor folk som har forskjellige professions kan selge / bytte / kjøpe etterlengtede varer fra hverandre. For alt vi vet kan en av oss sitte på noe unødig som en annen spiller vil betale masse G for :)

Kunne hatt det slikt eksempelvis :

Navn : Photek

Realm : Daggerspine

Faction : Horde

Prof : Tailor / Enchanter

Trenger : 3xMooncloth, 2xGolden Pearl og 10xRugged Leather

Og vi kan enten velge å replye her eller replye ingame. Jeg vet at det er AH og chat for slikt ingame, men det er ikke alltid så de rette personene er der på det rette tidspunkt osv.

Er dette noe som muligens kunne fungert ?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dette blir ganske tungvint i og med at folket er spredd rundt på såpass mange servere. Tror også trade channelen i storbyene funker fint.

Virket som en fin idé, men kommer nok til å vise seg å bli vanskelig i praksis.

Skrevet

Til dette formålet har du AH. Med tanke på at folket her sikkert er spreidde over godt og vel 50 forskjellige servere, så kan ting bli litt tungvint i lengden.

Bruk heller auksjonen og/eller trade-kanalane i storbyane, du, og gi blaffen i detta her :)

Skrevet (endret)

Ah begynner jo å bli nesten ubrukelig til å kjøpe materialer til professions.. På feks Ravencrest er ting overprisa til tusen!

Edit: God ide syntes naa jeg :thumbup:

Endret av M@R7!N
Skrevet
Ah begynner jo å bli nesten ubrukelig til å kjøpe materialer til professions.. På feks Ravencrest er ting overprisa til tusen!

Edit: God ide syntes naa jeg :thumbup:

1. Tråden kommer ikkje til å bli brukt, nettopp fordi AH og trade-kanaler, samt guilds og venner pluss et lass ukjente spillere finst på alle servere.

2. Selfølgelig er det tungvint å besøke denne tråden med stor skjangse for at ingen har "lagt ut" det du vil ha, og om dei har det så er dei med stor sikkerhet på feil server og/eller fraksjon.

3. Ingenting er overprisa så lenge folk kjøper det. Om ingen kjøper det, vil prisane gå nedover til folk gjør det => Ikkje lenger overprisa.

4. Skaff deg en guild, så blir det lettare å få tak i det du trenger :)

Skrevet
1.50g og 2g buyout tidligere i dag. Trengte 15 wool for å få lest "Expert first aid"-boken..

kødder du? På Deathwing tror jeg en stack med 20 silke koster rundt 40-50 silver på buyout... Lurer på om det var rundt 50-60 for en silk bag :p

Skrevet

Det var jo nettopp pga. AH har tatt helt av med de ynkelige prisene. 2G for en stack med Mageweave cloth, og 1.3G for en stack med Runecloth :shrug:

Men hvis ingen gidder, så driter vi i det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...