Gå til innhold

Koss porta pro Garanti?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen butikker krever kvitering, mens andre driter i det, -det skal jo liksom være livstidsgaranti. kvitering må ofte vises for at butikker som ikke har solgt deg porta pro'en skal slippe å bruke peng på å "tilfredsstille" deg.

 

ta deg en tur innom forskjellige butikker til du kommer til en som vil ta imot uten kvitering. har hørt fra andre at det virker i alle fall. om du har kjøpt ifra nettet (komplett, for eksempel) har webshops ofte historikken din elektronisk tilgjengelig, og du slipper å oppdrive noen kvitering annet en et RMA (?) nummer som må legges ved når du sender det inn.

Lenke til kommentar

Selv gikk jeg på platon i bergen da jeg fikk brudd på ledningen. Der gikk jeg inn i butikken, betalte 62 kr, og spankulerte 30 sek etterpå ut igjen med et byttesett, altså et brukt par de har tatt inn til reparasjon som er fikset. No recipe needed! Eneste minuset med de nye er at de er litt vanskeligere å trekke ut, men til gjengjeld så hadde de gamle lettere for at venstre element falt av.

 

Se om du finner noe lignende der du bor da, syntes det var en kjekk & grei ordning. Dette er vel noe Platon driver med, og har vel ingenting med garantien til koss å gjøre. Jeg aner ikke om du finner platon i ditt nærområde, det vet du vel best selv ;)

Lenke til kommentar

Vil berre nevne at den offisielle framgangsmåten frå Koss er å sende dei inn til Koss med ein liten sum for administrative utgifter så returnerer dei fungerande utan å mukke. Dette gjorde eg i fjor, sendte dei til Koss (budde i USA) med $6 og fekk dei i retur ei lita stund seinare.

 

Grunnen til at eg nevner det, er at Koss ikkje krev kvittering for å bytte ut settet. Det skulle derfor vere åpent for at butikker her i Noreg kan gjere det same. Har høyrt om begge deler er tilfelle, så det beste er nok å gå til butikken der du kjpte dei.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Har vært litt uheldig med mitt Koss porta pro headset også, hadde det i en pose med div stæsj i, så når jeg tok det opp var det brekt i knekken ved "loos tight" saken..

 

Noen som vet om dette dekkes på garanti? Tviler sterkt på det men,...

 

Den ene høytaleren har også vært skikkelig løs, faller alltid av etter jeg har hatt dem i posen som hører til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...