Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

DDOS angrep på spam servere


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Svar til softest

 

Jeg oppfatter debatten som meningsløs.

Som nevnt tidligere var det i et øyebliks irritasjon jeg postet tråden.

 

Jeg har fått svar på tråden og ser derfor ikke noen hensikt i å uttale noe mer.

Jeg innser at vi er uenig og velger å avslutte her.

Endret av Doleo
Lenke til kommentar

Opplever kun spam på hotmailen (som jeg har hatt fra jeg var 12-14 og dum :p ) På mine nyere e-poster, så har jeg ikke mottatt en eneste spam, og ja jeg har sjekket trash og spam mappene.

Den ene jeg ikke har fått på er privat, mens den andre er Gmail, hatt begge i noen mnd.

Lenke til kommentar

Noen burde lage et virus som sender seg selv til alle mailadresser det finner, og deretter instalerte brannmur og antivirus på maskinene den har infisert!

 

Det ville hjulpet godt på alle de hackerforsøkene som kommer fra tilfeldig utvalgte sårbare maskiner.

Endret av petterg
Lenke til kommentar
Noen burde lage et virus som sender seg selv til alle mailadresser det finner, og deretter instalerte brannmur og antivirus på maskinene den har infisert!

 

Det ville hjulpet godt på alle de hackerforsøkene som kommer fra tilfeldig utvalgte sårbare maskiner.

Tosket virus som "hjelper" brukerene har vært prøvd før, og er sjeldent populært det heler, det viruset som fjernet blaseter var jo en større bleastning for vårt nett en stund enn blaster selv.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Og DDOS`e, eller angripe andre servere på andre måter, er ikke spesielt smart. Det skaper bare _enda_ mer trafikk på nettet, og alt blir bare enda værre/tregere.

Lenke til kommentar
Og for de fleste av dere som påstår dere ikke får spam mail så har dere nok et spamfilter som også fjerner en del mail man kanskje kunne ønsket å få.

Det finnes spam mail som sendes ut til random generete mail addrestanter med jevene mellomrom, så om man kunn har fått en 1 spam mail så er det et eller annet som ikke stemmer.

 

Jeg får ikke spam på min konto, og nei, det finnes inget filter hos meg. Jeg har en konto på msn, hvor jeg får en del spam, men det er mest på grunn av min far, som alltid skulle være så snill, han meldte meg på konkurranser og ting og tang på all slags lugubre sider, og la igjen mailadressen min der.... :grin:

 

Nå er det ikke så farlig med den msn-kontoen, da den stort sett blir brukt til å registrere seg på enkelte web-sider (o.l.), ellers finnes det jo spamfilter der, det tar ikke alt, og noe som ikke er spam havner i spamfolder, så man må huske å sjekke hva som er havna der, men det går stort sett greit. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...