TSP Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 (endret) MSN Messenger 7.0 i fullversjon er nå ute ! du finner den på www.msn.no . *Litt mer direkte link* Men jeg må egentlig si at jeg foreløbelif er litt skuffet i forhold til betaen, men jeg har nettopp logget på også da, så mulig mitt syn endres . Nå er hvertfall fullversjonen ute ! edit: Forresten vil jeg takke cun for at han tipset meg på MSN i sted . TSP Endret 7. april 2005 av The Strategy-player
Neptun_ Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ahh, det skal bli godt sleppe å se det stå BETA alle steder.
pr0xy H4xx0r Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ahh, det skal bli godt sleppe å se det stå BETA alle steder. ja, er så lei av det
TSP Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 (endret) Noen som vet hvordan man endrer skriften i hovedvinduet? Og hvorfor den er så irriternde liten? Har gått inn i alternativer, men der fant jeg ikke noe, og i chattevinduer kan man bare endre på det der. edit: Legge ved bilde TSP Endret 7. april 2005 av The Strategy-player
Never_Ever Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Synes den var litt kul jeg. (Testa ikke betaene) Litt kult å "tegne-skrive" med musa og få bildet opp av den som logges på.
dan1el Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 (endret) MSN Messenger 7.0. Now with more BloatWare™ and FjortissFaktor™. Mer fager, mer dritt, mindre brukervennlighet, mer fjortissapell, bruker mer systemressurser. Endret 7. april 2005 av dan1el
TSP Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Ja, men... vær så snill å ikke steng denne . Dessuten var den andre feilpostet og emnefeltet er utgått på dato .
Jørgen Sørheim Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Finnes allerede en tråd om dette her. .. og derfor stenges denne tråden.
Anbefalte innlegg